Amerikiečių paaugliai ir toliau traukiasi iš socialinio tinklo „Facebook“, o šis procesas tęsiasi antrus metus iš eilės, rodo naujausias kompanijos „Frank N. Magid Associates“ tyrimas. Apie tai praneša naujienų agentūra „Bloomberg“.
Apie 88 proc. amerikiečių paauglių (13–17 metų amžiaus) šiemet naudojosi didžiausiu pasaulyje socialiniu tinklu. Palyginimui: 2013 m. šis rodiklis sudarė 94 proc., tuo tarpu 2012 m. – 95 proc.
Paaugliai po truputį nustoja domėtis „Facebook“, tačiau atkreipia dėmesį į kitus socialinius tinklus. Per paskutinius metus kitų „Twitter“ vartotojų skaičius padidėjo nuo 46 iki 48 proc.
Tyrimas gana rimtai išgąsdino „Facebook“ investuotojus, tuo tarpu net ir pačios kompanijos vadovybė pripažino, jog paaugliai vis mažiau domisi „Facebook“. Vyresnė socialinio tinklo auditorija patrauklesnė, kalbant apie pajamų gavimą trumpalaikėje perspektyvoje, tačiau tai neigiamai atsilieps per kitus 5–10 metų.
Nemažai kitų „Facebook“ programėlių taip pat naudojama ne paauglių. Apie 55 proc. „Facebook Messenger“ auditorijos – jaunesni nei 37 metų žmonės, tuo tarpu konkurentų „Snapchat“ ir Kik atveju – atitinkamai 86 ir 83 proc.
Tyrimas parodė, kad tik 9 proc. paauglių socialinį tinklą „Facebook“ vadina saugiu ir įkvepiančiu pasitikėjimą. Be to, jaunimas nepatenkintas „Facebook“ ir kaip pramogų vieta – linksmu jį pavadino tik 18 proc. paauglių, lyginant su 40 proc. „Instagram“ ir „Pinterest“ atveju.
Tuo pačiu metu „Facebook“ turi ir paslėptų rezervų – eilė tyrimų rodo, kad kompanijai priklausančių tarnybų „WhatsApp“ ir „Instagram“ populiarumas tarp paauglių smarkiai didėja.