Didžiausia Baltijos šalyse IT konsultacijų ir paslaugų bendrovė „Alna Intelligence“ su bendrove „Mano numeris“ pasirašė sutartį dėl numerių perkėlimo administravimo sistemos priežiūros. Pagal trejų metų bendradarbiavimo sutartį „Alna Intelligence“ teiks sistemą sudarančios kompiuterinės ir dalies programinės įrangos aptarnavimo, incidentų valdymo ir skambučių centro paslaugas.
„Numerių perkėlimo administravimo sistemos veikimas be trikdžių yra kritiškai svarbus, siekiant užtikrinti sklandų telekomunikacijų bendrovių abonentų migravimą. Todėl sistemą sudarančios kompiuterinės ir programinės įrangos priežiūrą nutarėme patikėti IT srities profesionalams. Ypatingai dabar, kai migruojančiųjų abonentų skaičius sparčiai auga“, – sakė Artūras Mickevičius, bendrovės „Mano numeris“ direktorius. Ši bendrovė praėjusiais metais laimėjo Ryšių reguliavimo tarnybos skelbtą konkursą ir šiuo metu yra atsakinga už numerių perkėlimo centrinės duomenų bazės administravimą.
„Alna Intelligence“ direktoriaus Kazimiero Tonkūno teigimu, bendrovės teikiamoms paslaugoms yra iškelti itin griežti kokybės reikalavimai. „Alna Intelligence“ yra įsipareigojusi užtikrinti, kad numerių perkėlimo administravimo sistema be trikdžių per metus veiktų 99,5 proc. laiko. Be to, šią kritinę sistemą sudarančios įrangos priežiūros paslaugos bus teikiamos nenutrūkstamai – ištisą parą, septynias dienas per savaitę.
Numerio perkeliamumo paslauga Lietuvoje pabaigta diegti 2006 m. vasario 1 dieną. Nuo tos dienos visi telefono ryšio naudotojai, pakeitę mobiliojo ryšio operatorių ir išsaugoję telefono numerį, galėjo naudotis visomis operatorių teikiamomis paslaugomis.
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, iki 2006 m. vasario 1 d. numerio perkeliamumo paslauga buvo pasinaudoję 57,7 tūkst. vartotojų. O iki šių metų birželio mėnesio 1 d. – 89,8 tūkst. vartotojų.