Nuo šiol skandinaviško kapitalo agentūrai „Gamadigi“ vadovaus septynerius metus reklamos srityje Vokietijoje dirbusi Indrė Šimukonytė. Organizacijos vairą perėmusi naujoji vadovė tikina, jog didžiausias dėmesys bus skiriamas įmonės plėtrai Lietuvoje bei užsienyje ir projektų valdymo optimizavimui, pritaikant Vokietijos kompanijų valdymo modelius.
Naujoji vadovė keičia dvejus metus, nuo skaitmeninio dizaino agentūros įkūrimo pradžios, direktorės pareigas ėjusią Juliją Moisenko. Formuodama ir įgyvendindama agentūros veiklos strategiją, naujoji lyderė didesnį dėmesį skirs procesų valdymo optimizavimui.
„Gamadigi“ yra iškelti ambicingi tikslai. Įmonės strategija bus planuojama mano turimą patirtį ir žinias apie projektų valdymą bei išorinę ir vidinę komunikaciją sujungiant su įmonės veiklos principais. Sieksime padidinti įmonės konkurencingumą bei žinomumą. Įgyvendinant šiuos tikslus pravers patirtis ir kontaktai, užmegzti dirbant su tokiais klientais kaip „BMW“ ar „Nivea“, – apie agentūros ateitį kalba I. Šimukonytė. Įmonės veikloje bus pritaikomi iki šiol joje nenaudoti projektų ir darbo laiko planavimo mechanizmai.
„Pastebiu, jog Lietuvoje trūksta strateginio vystymo, skiriamas nepakankamas dėmesys projektų planavimui ir tikslingų priemonių, norimiems tikslams pasiekti, pasirinkimui. Mano pareiga – sistemingai valdyti ir planuoti „Gamadigi“ projektus. Dirbsime, jog kuo efektyviau paskirstytumėme užduočių atlikimo laiką ir krūvius tarp darbuotojų, nes tik taip pasieksime geriausius rezultatus“, – sako įmonės vadovė. Didžiausi skaitmeninio dizaino agentūros „Gamadigi“ privalumai – lankstumas, profesionali komanda ir efektyviai atliekami darbai, bus išnaudojami kuriant korporatyvinę reputaciją.
„Kadangi korporatyvinės reputacijos kūrimas yra nuolatinis procesas, ieškosime būdų, kuriais visuomenė, žiniasklaida ar potencialūs „Gamadigi“ klientai galėtų mus geriau pažinti. Noriu pabrėžti, jog „Gamadigi“ – maži, bet lankstūs, efektyviai dirbantys ir greitai priimantys sprendimus. Esame stipri komanda, o svarbiausia, čia dirba potencialą turintys žmonės, kurie myli savo darbą. Todėl geriausiai mus apibūdinti gali sėkmingai įgyvendinti projektai“, – pripažįsta I. Šimukonytė.
Indrė Šimukonytė neslepia, jog reikės išmokti ir Lietuvos rinkos subtilybių, nes klientai ir jų poreikiai skiriasi.
Vadovavau gerai žinomų prekės ženklų, tokių kaip „Nivea“, „BMW“ ar „Triumph International“, reklamos projektams, susidūriau su skirtingų sričių produktais ir užsakovais. Tokia patirtis leido įgauti žinių ir suvokimą apie pasaulinę reklamos rinką. Tiesa, Lietuvoje klientai impulsyvūs ir sprendimus linkę priimti greičiau, reklamai skiria mažiau lėšų. Vokietijoje užsakovai iš anksto domisi reklamos agentūrų nuomone apie galimų projektų viešinimo ir dizaino sprendimus, skiria jiems didesnes sumas ir komunikacijos strategijas sudaro labiau planuotai“, – kalba „Gamadigi“ vadovė.
Prieš grįždama į Lietuvą, Indrė Šimukonytė 14 metų gyveno Vokietijoje ir čia baigė bakalauro ir magistrantūros studijas. Šioje šalyje naujoji įmonės vadovė reklamos ir projektų valdymo patirties sėmėsi vienoje seniausių reklamos agentūrų „Draft FCB Hamburg“, žinomame „Moët Hennessy“ koncerne, Vokietijos reklamos agentūrose „Brandplatform“, „Die Crew“ ir „Dorten“.