„Siemens“ pasirašė sutartį dėl tęstinių sistemų diegimo ir pertvarkymo darbų geležinkelio ruože Šiauliai–Klaipėda, atkarpoje Telšiai–Lieplaukė. Darbai, kurių metu bus įrengiama nauja sankasa, tiesiamas naujas geležinkelio kelias ir pertvarkomos signalizacijos bei eismo valdymo sistemos, bus įgyvendinami kartu su partneriais „Šiaulių plentas“, „Geležinkelių tiesimo centras“ ir „Belam Riga“.
Pasak Kęstučio Čiplio, „Siemens Osakeyhtio“ Lietuvos filialo generalinio direktoriaus, tai yra logiška darbų tąsa, nes pirmąjį ir vėlesnius tris geležinkelio ruožo Šiauliai–Klaipėda modernizavimo etapų darbus, susijusius su stočių ir tarpstočių eismo valdymo sistemos pertvarkymu, taip pat vykdė ir tebevykdo „Siemens“.
„Iki šiol šioje atkarpoje jau buvo modernizuotos penkiolika geležinkelio stočių ir įdiegtos modernios mikroprocesorinės eismo valdymo sistemos SIMIS IS, leidžiančios efektyviau organizuoti ir valdyti traukinių eismą. Tačiau, intensyvėjant krovinių pervežimui šiame strategiškai svarbiame ruože, geležinkelio valdytojai AB „Lietuvos geležinkeliai“ priėmė sprendimą įrengti papildomus kelius“, – aiškino K. Čiplys.
Papildomi keliai, anot jo, leis traukiniams prasilenkti, taigi padidins šio ruožo pralaidumą ir efektyvumą.
„Kad toks sprendimas tinkamai veiktų, bus atliekami naujojo kelio statybos, lauko komunikacijų tinklų įrengimo bei eismo valdymo elementų – geležinkelio iešmų, šviesoforų ir kt. – diegimo darbai. Mes savo ruožtu įdiegsime šių elementų valdymo sistemą bei jos programinę įrangą“, – kalbėjo K. Čiplys.
Šiuo metu „Siemens“ jau vykdo analogiškus signalizacijos ir eismo valdymo sistemos pertvarkymo darbus dar trijose Šiaulių–Klaipėdos ruožo atkarpose: Pavenčių–Raudėnų, Telšių–Dūseikių ir Kūlupėnų–Kretingos. Šiose atkarpose jau atlikti projektavimo darbai ir diegiama „Siemens“ valdymo įranga. Pavenčių–Raudėnų ruožo stočių programinės įrangos gamykliniai bandymai ir testavimo darbai buvo sėkmingai atlikti specialiose laboratorijose Vokietijoje.