„Omnitel“ žengia pirmuosius žingsnius į prekybą išmaniaisiais ir dėvimais įrenginiais. Bendrovė savo salonuose pradėjo prekiauti įrenginiais, kurie vadinami išmaniaisiais pagalbininkais ir yra susiejami su išmaniuosiuose telefonuose įdiegtomis programėlėmis: per Wi-Fi ar 4G LTE veikiančiomis kameromis „Baby EyeOn Monitor“ ir „Belkin NetCam“, išmaniuoju sodininku vadinamais „Parrot Power Flower“, išmaniosiomis apyrankėmis „Jawbone Up24“ bei išmaniaisiais treneriais „FitBit One“, belaidžiais žaidimų valdymo pultais „Samsung Gamepad“ bei telefonu valdomais Griffin“ automobiliais „TC Rally“. Taip pat „Omnitel“ prekiauja vintažinės išvaizdos garso kolonėlėmis „Marshall Stanmore“, kurias su telefonu ar planšete galima sujungti per „Bluetooth“, bei „Marshall“ ausinėmis.
„Nešiojamieji įrenginiai ar pagalbininkai buityje dar naujovė Lietuvoje. Šiandien tokius įrenginius mes vertiname kaip priedus, aksesuarus, labiau gyvenimo būdo ar mados dalykus. Tačiau pamažu jie taps neatskiriamais mobiliosios ekosistemos, kuri mus supa, komponentais. M2M sprendimai Lietuvoje šiuo metu daugiausia apima energetikos, transporto, saugumo ir nuotolinio objektų stebėjimo sritis ir yra skirti rinkti ir perduoti įvairius duomenis apie sunaudotą elektrą, dujas ar vandenį bei transporto, transporto nuvažiuotus kilometrus ir degalų sunaudojimą. Kartu su išmaniaisiais pagalbininkais bei nešiojamaisiais įrenginiais M2M sprendimai ateina arčiau prie privataus vartotojo“, – sakė „Omnitel“ verslo valdymo privatiems klientams vadovas Povilas Dapkevičius.
Pasak jo, šiuo metu „Omnitel“ kelia sau tikslą parodyti įrenginių galimybes ir naudą klientams, praplėsti Lietuvos vartotojų mobiliųjų technologijų suvokimą ir pratinti juos prie naujų duomenis vartojančių įrenginių, kurie daro gyvenimą lengvesnį, įdomesnį bei turiningesnį.
„Omnitel“ prognozuoja, kad visa Lietuvos M2M rinka 2015 m. augs 35 proc. M2M sprendimai, kuriais naudosis „Omnitel“ vartotojai, ateityje generuos vis didesnius tinklais perduodamų duomenų srautus – juo labiau kad tendencijos rodo, kad vartotojų elgesys naudojantis išmaniaisiais sprendimais keičiasi. Išmanieji telefonai ir aplikacijos šiandien taip pat keičia daugybę prietaisų ir daro įtaką mūsų bendravimo, paslaugų bei prekių pirkimo būdui ir net prekių formoms. 2014 metais „Omnitel“ atlikta SIC apklausa atskleidė, kad:
- 99 procentus išmaniuosius turinčių Lietuvos gyventojų rytais dažniausiai žadina išmanieji telefonai.
- 92 proc. išmaniųjų turėtojų sako, kad jiems beveik nebereikalingi rankiniai laikrodžiai, fotoaparatai ir kalendoriai.
- 89 proc. dažniau filmuoja išmaniuoju telefonu nei vaizdo kamera.
- 85 proc. išmaniųjų telefonų turėtojų telefoną renkasi vietoje GPS navigacijos.
- 81 proc. išmaniaisiais klausosi muzikos.
- 80 proc. išmaniųjų turėtojų juose užsirašo svarbią informaciją.
- 50 proc. išmaniųjų telefonų turėtojų yra linkę atsisakyti ir spausdintų laikraščių bei žurnalų, vietoje jų rinkdamiesi naujienų portalų ir žurnalų programėles.
- 26 proc. išmaniųjų telefonų turėtojų sakė, kad telefonas jiems iš dalies arba visiškai pakeičia popierines knygas.
- 16 proc. išmaniųjų turėtojų teigė, kad lojalumo ir nuolaidų korteles taip pat pakeistų išmaniuoju telefonu.