Puslapio „DigiTimes“ teigimu, šiemet kompanija ASUS laikėsi gana agresyvios kainų politikos motininių plokščių rinkoje, bandydama padidinti savo produkcijos pardavimų apimtis.
Tikimasi, kad per 2014 m. ASUS pavyks išleisti apie 22 mln. sisteminių plokščių ir taip pasiekti ankstesnių metų apimtis. Kiti rinkos žaidėjai priversti užleisti savo rinkos dalį, kadangi sekti ASUS pavyzdžiu ir mažinti kainų nebegali.
Pavyzdžiui, kompanija „Gigabyte“ daugiau nemato sisteminių plokščių pardavimų augimo Kinijoje, todėl dabar stengsis pardavinėti daugiau brangių modelių, kad pelnas būtų išlaikytas norimame lygmenyje.
Kompanija „ASRock“ dėl tokių konkurentų karų nukentės labiausiai, kadangi jai teks ne tik mažinti gamybos apimtis, ir stengtis ieškoti laimės brangių sisteminių plokščių segmente, kuriame jos pozicijos labai silpnos.
Kompanija MSI savo nuostolius motininių plokščių segmente bandys kompensuoti, parduodama daugiau žaidimų nešiojamų kompiuterių, kurie pasižymi gana nebloga paklausa.
Motininių plokščių gamintojams iš Kinijos 2015 m. ateis dar prastesni laikai. Tokios kompanijos, kaip „Onda“, „Colorful“, „Maxsum“ balansuos ties bankroto riba, tuo tarpu „Jetway“ ir kiti panašūs prekės ženklai apskritai gali palikti rinką. Kaip taisyklė, kainų karas gali būti naudingas ne visiems, net ir galutiniam vartotojui.