Berlyne vykusioje IT konferencijoje „Symfony Live“ e. verslo ir programavimo kompanija NFQ pristatė nuosavą atvirojo kodo e. komercijos platformą ONGR. Į ją nuo 2013 m. pradžios NFQ investavo apie 3 mln. Lt, o ilgainiui ONGR turėtų tapti vienu pagrindinių NFQ plėtros variklių.
Dideliems e. komercijos projektams spartinti skirtą ONGR platformą NFQ kuria apie dvejus metus. Šiemet dar su senuoju FOXX pavadinimu ji kompanijai padėjo pelnyti Vokietijos verslo apdovanojimą Lietuvoje už inovacijas. O spalio pabaigoje vienoje populiariausių pasaulyje konferencijų programuotojams „Symfony Live“ NFQ pristatė ne tik naująjį jos pavadinimą, bet ir pirmąjį žingsnį į atvirąjį kodą, rašoma įmonės pranešime spaudai.
NFQ direktorius Paulius Insoda teigia, kad sprendimas ONGR platinti pagal atviro kodo licenciją priimtas siekiant šią platformą padaryti prieinamą platesniam interneto verslus kuriančių kompanijų ir programuotojų ratui.
„Pačią ONGR platformą kuria arba su ja naudojančiais klientais dirba jau per 50 iš 235 mūsų darbuotojų. Planuojame, kad 2015 m. pabaigoje būsime sukūrę per 100 su ONGR susijusių aukščiausios kvalifikacijos darbo vietų, o ONGR toliau stiprės kaip reikšminga NFQ strategijos dalis“, – komentuoja P. Insoda.
Pasak ONGR komandos vadovo Simono Šerlinsko, ONGR padeda spręsti pagrindines e. komercijos problemas: projektų greitaveiką, susidorojimą su dideliais vartotojų kiekiais, sistemos architektūros ar karkaso nulemtas funkcionalumo plėtros ribas.
„Didelės, jau veikiančios e. komercijos sistemos neįmanoma per porą mėnesių pakeisti nauja, kadangi e. verslai turi daugybę integracijų su, pvz., verslo valdymo, importo/eksporto ir kitomis sistemomis, visa tai yra giliai įaugę į įmonių verslo logiką. Tokiose situacijose ONGR stoja į tarpą tarp galutinio vartotojo ir senos sistemos, mūsų platforma padengia tik „skaudžias“ e. komercijos sistemų vietas ir atgaivina greitaveiką, sutaupo serverių resursus ir leidžia galvoti apie tolesnę projekto plėtrą“, – pasakoja S. Šerlinskas.
ONGR jau naudoja tokie klientai kaip didžiausia Vokietijos virtuvės įrangos e. parduotuvė „Kiveda“, didžiausia Vokietijos vaikų prekių e. parduotuvė „Baby-Markt“, atostogų būsto paieškos portalas „HomeToGo“ ir kiti.
Per pirmus 9 šių metų mėnesius NFQ uždirbo 20,7 mln. Lt pajamų arba 52 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šiemet investicinės bankininkystės bendrovės „Prime Investment“ reitinge NFQ tapo didžiausia programavimo kompanija Lietuvoje ir trečia Baltijos regione.