Dažniausiai reklama rodoma Lenkijos gyventojams – vienas šios šalies internautas tą pačią kampaniją vidutiniškai pamato 28 kartus. Tai yra dažniau, nei už jos besirikiuojančių šalių, Estijos (16 kartų) ir Vengrijos (12 kartų), gyventojai kartu sudėjus.
Lietuvos internautas vieną interneto reklamos kampaniją vidutiniškai pamato 10 kartų. Tai rodo naujausia „Gemius“ ataskaita, kurioje analizuojami trylikos Centrinės ir Rytų Europos (CRE) šalių 2014 m. vasarį – liepą vykusių reklamos kampanijų efektyvumo rodikliai.
Kur reklamos parodoma daugiausiai?
Daugiausiai reklamos parodymų vienai kampanijai tenka Lenkijoje ir Čekijoje – šiek tiek daugiau nei 20 milijonų. Čekija ir Baltijos šalys yra tos, kuriose vidutinis vienos kampanijos reklamos parodymų kiekis viršija gyventojų skaičių. Lietuvoje viena reklamos kampanija vidutiniškai parodoma 4,5 milijono kartų, Estijoje šis skaičius taip pat viršija 4 milijonus, o Latvijoje siekia 3,9 milijono.
Kur reklamos kampanija internete trunka ilgiausiai?
Pagal šį rodiklį CRE pirmauja Čekija, kurioje viena kampanija transliuojama vidutiniškai 97 dienas. Lietuvoje reklamos kampanija internete vidutiniškai trunka 49 dienas, tai yra ilgiau nei Estijoje (41 diena) ir Latvijoje (35 dienos).
Pranešimas remiasi „gemiusAdmonitor“ ataskaitos duomenimis, gautais iš reklamos analizės įrankio „gemiusDirectEffect“ ir reklamos serverio „AdOcean“. Ši ataskaita analizuoja trylika šalių, kurių rinkose „Gemius“ įrankiais matuojama 50 % ar daugiau interneto reklamos kampanijų: Bulgariją, Čekiją, Estiją, Kroatiją, Latviją, Lenkiją, Lietuvą, Rumuniją, Serbiją, Slovakiją, Slovėniją, Ukrainą ir Vengriją.