2014 m. trečiojo ketvirčio „Huawei“ verslo klientams skirtų įrenginių pardavimai išaugo 26 proc., lyginant su tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu, ir siekė 32,03 mln. vienetų. 16,8 mln. parduotų prietaisų buvo išmanieji telefonai. Tuo tarpu vidurinės ir aukščiausios klasės prietaisų pardavimai išaugo 162 proc. ir sudarė 26 proc. visų pardavimų. Tokius rezultatus lėmė neseniai rinkai pristatytų pagrindinių naujovių, tokių kaip „Ascend P7“ ir „Ascend Mate7“, sėkmė ir tai, kad „Huawei“ pateko į „Interbrand“ 2014 m. geriausių pasaulio prekių ženklų sąrašą.
2014 m. trečiąjį ketvirtį „Huawei“ Verslo klientų grupės (VKG) pardavimai labiausiai augo Vidurio Rytų ir Afrikos (322 proc.), Azijos ir Ramiojo vandenyno (98 proc.) bei Lotynų Amerikos (51 proc.) regionuose. Atsižvelgdama į staigų išmaniųjų telefonų paklausos augimą 2014 m., „Huawei“ ir toliau dėjo daugiau pastangų besivystančiose rinkose.
Pastaruosius trejus metus „Huawei“ VKG daugiau dėmesio skyrė ne žemos klasės, bet brangesniems vidurinės ir aukščiausios klasės produktams, bei išplėtė mažmeninę strategiją – tapo ne tik ryšio paslaugų teikėja, bet ir pradėjo prekiauti savo produktais internetu bei atvirose rinkose. Dėl to šoktelėjo „Huawei“ pagrindinių produktų pardavimai. 2014 m. rugsėjo mėn. „Huawei Ascend P7“ pardavimai visame pasaulyje peržengė trijų milijonų vienetų ribą ir šiuos išmaniuosius telefonus dabar galima įsigyti daugiau nei 110 pasaulio šalių ir rinkų. Be to, rugsėjo 4 d. pasaulio rinkai pristatytas „Huawei Ascend Mate7“ pirmąją pardavimo dieną buvo išparduotas daugiau nei tūkstantyje Kinijos mažmeninės prekybos vietų. Išmanusis telefonas „Huawei Ascend P6“ buvo pristatytas 2013 m. birželį. Nuo to laiko pasaulyje parduota daugiau nei penki milijonai „Huawei Ascend P6“ vienetų ir šį išmanųjį telefoną dabar galima įsigyti daugiau nei 120 Europos, Vidurių Rytų ir Afrikos bei Lotynų Amerikos šalių.
„Šio ketvirčio rezultatai patvirtina mūsų strategiją siūlyti geriausius brangesnius mobiliuosius įrenginius platesniam žmonių ratui visame pasaulyje. „Ascend Mate7“ ir „P7“ gamybos pajėgumai stabiliai auga, tad tikimės, jog mūsų vidurinės ir aukščiausios klasės įrenginių pardavimai 2014 m. IV ketvirtį ir toliau didės“, – teigia „Huawei“ VKG rinkodaros viceprezidentas Shao Yang.
Dėl sėkmingos reklaminės kampanijos visame pasaulyje „Huawei“ VKG prekių ženklą renkasi vis daugiau vartotojų. „Huawei“ įsipareigojo remti tokias žinomas sporto organizacijas kaip Club Atlético de Madrid ar Turkijos Galatasaray SK futbolo komandą.
2014 m. spalio mėn. „Huawei“ VKG užėmė 94 vietą „Interbrand“ geriausių pasaulio prekių ženklų sąraše ir tapo pirmąja į šį sąrašą patekusia Kinijos bendrove. „Huawei“ prekių ženklas įvertintas 4,3 mlrd. JAV dolerių su prognoze, kad plečiantis pasaulinei „Huawei“ įtakai jo vertė kils. „Mus nepaprastai sujaudino tai, kad „Huawei“ tapo pirmąja Kinijos bendrove, patekusia į „Interbrand“ geriausių pasaulio prekių ženklų sąrašą. Šis svarbus faktas liudija mūsų sėkmę įveikiant iššūkius, su kuriais bendrovė susiduria savo kelyje iš vietinio Kinijos prekių ženklo į pasaulyje atpažįstamą prekių ženklą. Mūsų pastangos „padaryti įmanoma“ (angl. Make It Possible) žmonėms visame pasaulyje mėgautis mūsų technologijomis dabar reiškia tai, kad „Huawei“ jau toli pažengė kelyje į mėgstamą ir išties pasaulinį prekių ženklą“, – sako S. Yang.