Vienu iš „Sony Mobile“ prioritetų artimiausiu metu taps priemonės, kurios leis padidinti išmaniųjų telefonų verslo pelningumą, net jei tektų atskiruose rinkos segmentuose paaukoti savo ambicijas.
Remiantis neseniai atnaujintomis japonų kompanijos prognozėmis, iki 2015 m. kovo mėnesio „Sony“ ketina parduoti tik apie 40 mln. išmaniųjų telefonų, nors anksčiau buvo kalbėta apie 50 mln. egzempliorių.
Puslapis „DigiTimes“ praneša, kad kompanija „Sony“ pabandys sutaupyti, perkant savo išmaniesiems telefonams skirtus sensorinius ekranus ir matricas. Tvirtinama, kad visa tai bus stengiamasi daryti, neaukojant techninių charakteristikų ir komponentų patikimumo.
Tiesa, ne visai aišku, kokius argumentus „Sony“ atstovai naudos derybose su tiekėjais, jei pagrindiniu reikalavimu taps kainų sumažinimas, tuo pačiu mažinant ir tiekimo apimtis.
Analitikai prognozuoja, kad dabar kompanija „Sony“ daug mieliau išmaniųjų telefonų komponentus pirks iš kinų gamintojų. Įdomu tai, kad pačios kinų kompanijos mielai perka ekranus iš japonų kompanijos „Sharp“. Štai tokius netikėtus posūkius šiandien galima išvysti išmaniųjų telefonų rinkoje.