Naujos kartos konsolėms PS4 ir „Xbox One“ skirtų žaidimų kūrėjai susidūrė su kritikos lavina. Žaidėjai nepatenkinti, kad žaidimuose kadrų per sekundę skaičius ribojamas 30 FPS lygyje. Kompanijos „Ubisoft“ atstovai nusprendė netylėti ir atsakyti žaidėjams, kokios tokio sprendimo priežastys.
Anot kūrėjų, riboti maksimalų FPS kiekį verčia kompanijos „Microsoft“ ir „Sony“ – naujos kartos žaidimų konsolių gamintojai. Antra vertus, „Ubisoft“ atstovai, kurdami naujausią „Assassin’s Creed“ serijos dalį, privalėjo pasirinkti tarp „grafikos detalumo ir žaidimo atkūrimo tolygumo“ (reikia suprasti, kadrų per sekundę lygio).
Kadangi net ir naujos kartos konsolės turi ribotą potencialą, apdorojant trimatę grafiką, žaidimų kūrėjams reikia nuolat ieškoti balanso tarp raiškos, kokybės ir efektų kiekio, FPS lygio ir daugybės kitų parametrų.
Tokiu būdu, rinkoje yra nemažai žaidimų, kurie turi maksimalios raiškos ribojimą, tuo tarpu kiti – maksimalaus FPS lygį, kuris paprastai konsolėse sudaro minėtus 30 kadrų per sekundę. „Ubisoft“ mano, kad tai nėra tragedija, kadangi visąlaik konsolės turėjo ribotus resursus, o kūrėjai išmoko prisitaikyti.
Vis tik „Microsoft“ ir „Sony“ bandymai priversti kūrėjus pasirinkti 30 FPS lygį pasireiškia ne tik konsolių, tačiau ir PC segmente. Tikėtina, reikalavimai apsiriboja tik tais žaidimais, kurie skirti daugeliui platformų, tačiau ir tai verčia kalbėti apie konkurencijos tarp PC ir konsolių ribojimą.
Natūralu, kad „Microsoft“ ir „Sony“ taikomos priemonės nepatiks vaizdo plokščių gamintojams AMD ir „nVidia“, kurie nuolat kalba apie vienareikšmiška PC platformos pranašumą prieš konsoles. Ir nors AMD gali atsidurti tarp kūjo ir priekalo (PS4 ir „Xbox One“ turi AMD sukurtą aparatinę platformą), „nVidia“, panašu, su tuo tikrai nesitaikstys, ir tai jau ne kartą demonstravo šios kompanijos prezidentas Jen-Hsun Huang.