Analitikai jau ne kartą yra pareiškę, kad šiemet „Intel“ nepavyks parduoti 40 planšetinių procesorių, tačiau gamintojas šią nuomonę aktyviai neigia, nors per pirmą pusmetį realizuota tik 15 mln. tokių procesorių.
Antra vertus, neseniai Kinijoje vykusiame renginyje „Intel“ teigė turinti aiškią strategiją mobilioje rinkoje, ir tiki, kad šis verslas jai bus pelningas.
„Intel“ atstovai taip pat pareiškė, jog šiemet iš tikrųjų sugebės parduoti 40 mln. planšetinių procesorių, tuo tarpu didžiausiais pagalbininkais šioje sferoje taps Kinijos kompanijos.
Etaloninis dizainas ir pagalba plėtojant programinę infrastruktūrą – tai tie faktoriai, kurie leis iškovoti daugiau rinkos, ir tai papildys dabar aktyviai naudojamą ginklą – kolosalias išlaidas planšetinių procesorių pardavimų subsidijavimui.
Kinijos gamintojai taip pat padeda rinkoje pasirodyti nebrangiems mobiliems įrenginiams su „Intel“ procesoriais, nors į kai kurias kinų kompanijas priversta investuoti pati „Intel“.
2015 m., anot „Intel“ atstovų, kompanija labai daug tikisi iš procesorių „SoFIA“, kurie bus gaminami, naudojant taivaniečių kontraktinio gamintojo TSMC pajėgumus. Integruotas modemas leis ne tik sukurti biudžetinių planšečių su mobiliojo ryšio palaikymu, bet ir išmaniųjų telefonų su „Intel“ procesoriais.