Šiais metais „Huawei“ tapo pirmąja Kinijos bendrove, patekusia į „Interbrand“ geriausių pasaulio prekių ženklų šimtuką, ir jame užėmusia 94 vietą. Kiekvienais metais pasaulinė konsultacijų bendrovė „Interbrand“ sudaro prekių ženklų reitingą, vertindama jų finansinius rezultatus, padėtį, stiprumą.
„Interbrand“ teigimu, kartu su augančiomis išmaniųjų telefonų pardavimų apimtimis, dabar užimama 20 proc. pasaulio rinkos dalimi ir vieta tarp geriausių pasaulio prekių ženklų, „Huawei“ juda visu greičiu pirmyn ir didina savo žinomumą.
Sparti bendrovės plėtra ir ilgalaikės investicijos į savo prekių ženklą leido „Huawei“ įsitvirtinti tarp pasaulyje labiausiai vertinamų prekių ženklų. „Bendrovė toliau demonstruoja savo meistriškumą technologijų srityje, kuris atsispindi ir vartotojams skirtuose produktuose, ir jos taikomuose sprendimuose“, – sako Jezas Framptonas, „Interbrand“ generalinis direktorius.
„Huawei“ keičia savo įvaizdį – iš pigių alternatyvų siūlančios firmos ji siekia tapti aukščiausios kategorijos prekių ženklu. Dar šiais metais bendrovė planuoja atsisakyti 80 proc. pigių mobiliųjų prietaisų tam, kad galėtų kurti vartotojų poreikius, o ne siūlyti operatorių mažiausios kainos ir specifikacijų reikalavimus atitinkančius produktus.
„Svarbus „Huawei“ įvertinimas rodo mūsų atkaklumą siekiant, kad viso pasaulio gyventojai galėtų naudotis aukščiausios kokybės produktais, – sako Shao Yang, „Huawei“ vartotojų verslo grupės rinkodaros direktorius. – Šiandien pagal parduodamų išmaniųjų telefonų skaičių pasaulyje esame treti, o mūsų prekių ženklo žinomumas tokiuose svarbiuose regionuose kaip Kinija ir Vakarų Europa vis didėja.“
Bendrovės strategijos pokyčius iliustruoja „Huawei“ išmaniųjų telefonų serija „Ascend“ ir pristatytas naujausias flagmanas – didelio ekrano telefonas „Huawei Ascend Mate7“. „Huawei“ daug dėmesio skiria naujovių taikymui ir globalizacijai, taip pat plėtoja bendradarbiavimą su viso pasaulio telekomunikacijų paslaugų teikėjais.
Siekiant atitikti „Interbrand“ reitingo kriterijus, prekių ženklai turi būti įsitvirtinę ne mažiau kaip trijuose didžiuosiuose žemynuose ir apimti plačias augančių ir besivystančių rinkų teritorijas. Taip pat reikalaujama, kad bent 30 proc. pelno būtų gaunama ne toje šalyje, iš kurios yra kilęs prekių ženklas, o viename žemyne turi būti uždirbama ne daugiau kaip 50 proc. viso pelno.
Be „Huawei“ 2014 m. „Interbrand“ reitinguose pirmą kartą taip pat buvo įvertinti „DHL“, „Land Rover“, „FedEx“ ir „Hugo Boss“ prekių ženklai.