Firminiai „Microsoft“ planšetiniai kompiuteriai „Surface Pro 3“ ir toliau nedemonstruoja tokio pardavimų lygio, kaip to tikėtasi anksčiau. Visa tai verčia „Microsoft“ svarstyti galimybę apskritai atsisakyti planšetinių kompiuterių verslo, rašo puslapis „DigiTimes“, cituodamas informuotus šaltinius.
Planšetiniai kompiuteriai „Surface“ pasižymi gana didele kaina, tuo tarpu „Microsoft“ neturi pakankamai partnerių šiame segmente. Visa tai lėmė, jog pirmų dviejų kartų planšetiniai kompiuteriai „Surface“ atnešė net 1,7 mlrd. JAV dolerių nuostolių.
Šiuo metu rinkoje gana daug žymiai pigesnių planšetinių kompiuterių. Savo ruožtu, jų pardavimus smarkiai smukdo didelį ekraną turintys išmanieji telefonai, o tai neigiamai įtakoja ir naujausio „Surface Pro 3“ pardavimus.
Šaltinio cituojami ekspertai abejoja, ar „Microsoft“ pavyks parduoti bent 1 mln. „Surface Pro 3“ egzempliorių. Teigiama, jog kompanija neskuba kurti naujos kartos planšečių, todėl tikėtina, kad apskritai atsisakys šio tipo produkcijos.
Kompanijai „Microsoft“ nelabai sekasi su aparatinės įranga. Jei žaidimų rinkoje viskas klostosi pagal numatytą scenarijų (tiesa, „Xbox One“ pardavimai vis dar nusileidžia „Playstation 4“), tai mobilių įrenginių rinkoje kol kas sėkmės formulė nerasta: „Windows Phone“ platforma ir toliau negali prilygti „Android“ ir „iOS“, o iš „Nokia“ įsigytas nuostolingas telefonų verslas apčiuopiamos naudos taip pat dar neatnešė.