Elektroninio mokėjimo paslaugas teikianti bendrovė „PayPal“, priklausanti elektroninės prekybos milžinei „eBay“, integruoja bitkoinus į savo atsiskaitymų sistemą. Greitai ji suteiks skaitmeninių produktų pardavėjams galimybę priimti mokėjimus virtualiąja valiuta.
Paslauga bus teikiama bendradarbiaujant kartu su trimis didžiausiomis bitkoinų atsiskaitymo sistemomis: „BitPay“, „Coinbase“ ir „GoCoin“ bei skirta virtualioje erdvėje parduodantiesiems parsisiuntimui muziką, elektronines knygas, žaidimus ir programėlės išmaniesiems telefonams bei panašią skaitmeninę produkciją, pranešė bitkoinų keityklos Bitmarket.lt atstovai.
Pasak jų, tai antrasis „PayPal“ žingsnis integruojant bitkoinus į savo atsiskaitymų sistemą. Pirmąjį kompanija žengė suteikdama galimybę savo mobiliųjų mokėjimų padaliniui „Braintree“ priimti atsiskaitymus bitkoinais už kai kurias paslaugas. Skotas Elisonas, už bendrovės strategiją atsakingas vienas iš kompanijos vadovų, sako, kad galimybė atsiskaityti bitkoinais buvo sukurta pageidaujant klientams.
Praeito amžiaus viduryje sukurta mokėjimo kortelių sistema neatitinka šių dienų poreikių. Nedidelės vertės prekių iki šiol beveik neįmanoma įsigyti pasauliniu mastu, nes tokia veikla gali būti nuostolinga dėl didelių tarpininkavimo mokesčių ir saugumo problemų. „Skaitmeniniai produktai yra ta sritis, nuo kurios bitkoinų integraciją į mūsų sistemą pradėti yra geriausia. Žmonėms jau yra įprasta už tokius produktus atsiskaityti virtualiąja valiuta“, – sako Skotas Elisonas.
Paslauga pradės veikti artimiausiu metu, bet tik Šiaurės Amerikoje. Vienos iš populiariausių Lietuvoje bitkoinų keityklos Bitmarket.lt direktorius Audrius Ramanauskas pastebi, kad tokie „PayPal“ žingsniai logiški, nes bitkoinai atveria daugiau galimybių pasaulinei prekybai. Nors Bitmarket.lt taip pat diegia bitkoinų atsiskaitymo sprendimus, tačiau „PayPal“ integraciją kompanija laiko itin gera žinia. Tokio rinkos giganto, kaip „PayPal“, sprendimai integruoti bitkoinus turi didelę įtaką visai bitkoinų mokėjimo sistemos plėtrai ir vertės augimui.
Kompanijos atstovai mano, kad šios paslaugos vienaip ar kitaip pasiskirstys pagal regionus ir pardavėjai bus linkę pasirinkti arčiau esančius paslaugų tiekėjus.