Lietuviškas išmaniųjų įrenginių prekės ženklas „eSTAR“ paskelbė apie atsinaujinimą ir tolimesnę plėtrą į užsienio rinkas. Per dvejus metus nuo lietuvių sukurto prekės ženklo sukūrimo pradžios, „eSTAR“ jau įsitvirtino Graikijoje ir Portugalijoje bei toliau planuoja plėstis į kitas Europos valstybes. Šiemet bus parduota 4 kartus daugiau „eSTAR“ planšetinių kompiuterių nei praėjusiai metais, o kitąmet planuojama pardavimus padidinti iki 0,5 mln. įrenginių.
„Prekės ženklą „eSTAR“ sukūrėme ir pristatėme 2012-aisiais. Dvejus metus nuosekliai dirbome: analizavome pirkėjų lūkesčius, tobulinome gaminius – daug dėmesio skyrėme produktų dizainui ir pačiam „eSTAR“ logotipui, pasirašėme sutartis su naujomis gamyklomis ir taip gerinome kokybę. Visa tai leido sėkmingai išplėsti pardavimų geografiją ir platinimo kanalus iškart keliose Europos rinkose. Remdamiesi gerąja pastarųjų metų praktika, planuojame toliau plėstis į naujas užsienio rinkas, – pasakoja UAB „Mikrovisata“ generalinis direktorius Mindaugas Anilionis. – 2012 m. mūsų pajamos iš „eSTAR“ prekės ženklo sudarė 3 proc. bendrovės pajamų, praėjusiais metais – 24 proc., o šiemet jau viršys 50 proc. „eSTAR“ pardavimų pajamos kasmet paauga 4 kartus.“
Lietuviški išmanieji įrenginiai jau įsitvirtino Graikijoje ir Portugalijoje, taip pat prekyba vykdoma ir kitose Europos šalyse: Bulgarijoje, Slovėnijoje, Airijoje. Artimiausiu metu „eSTAR“ planuoja plėstis į dar daugiau valstybių – pasirašytos sutartys Vokietijoje, Olandijoje, D. Britanijoje.
„eSTAR“ planšetiniai kompiuteriai Graikijos rinkoje pasirodė gana neseniai, tačiau lietuviškas prekės ženklas spėjo įsitvirtinti tarp labiausiai perkamų. „Mūsų partnerių duomenimis, šiais metais Graikijos rinkoje tapome antri pagal parduodamų įrenginių skaičių. „eSTAR“ rinkos dalis šioje šalyje nuosekliai auga – nuo kelių procentų veiklos pradžioje iki beveik 10-ies šiuo metu“, – pasakoja M. Anilionis.
„eSTAR“ produktuose diegiami rinkos standartais jau tapę sprendimai. „Dirbame tokiais pačiais principais, kaip ir pasauliniai gamintojai: gaminio dizainą, technines charakteristikas mūsų inžinieriai formuoja Lietuvoje, tuomet ieškome partnerių, kurie užtikrintų gamybą. Patys reguliariai vykstame į užsienį, kur bendraujame su partneriais, asmeniškai išbandome jų technologijų kokybę, samdome nepriklausomas kokybės patikros kompanijas. Taip užtikriname, kad mūsų gaminiai pagal vartotojams svarbiausius parametrus nenusileistų net kelis kartus brangesniems konkurentams“, – teigia M. Anilionis.
Pasak M. Anilionio, lietuvių gaminami išmanieji įrenginiai populiarumą užsienio rinkose įgijo dėl vartotojų gaunamos naudos: „eSTAR“ produktus kuriame vartotojui, kuris išmaniuosius įrenginius renkasi ne tik pagal reklamos sukurtą emociją, o racionaliau – įvertinęs gaunamos naudos ir kainos santykį. Dabartinis vartotojas pirmiausia racionaliai sprendžia, kam iš tiesų naudos įrenginį, o tuomet galvoja, ar verta mokėti daugiau.“