Lietuvos gyventojų mėgstamiausias telekomunikacijų bendrovės prekės ženklas yra „Tele2“. Jį labiausiai vertina 24,4 proc. šalies gyventojų. „Pildyk“ paskelbtas mėgstamiausiu išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio prekės ženklu. Jį geriausiai vertina 20,4 proc. Lietuvos gyventojų.
Tai atskleidė trečią kartą atliktas „DDB Brand Capital“ tyrimas. Remdamasis jo duomenimis, dienraštis „Verslo žinios“ šiandien paskelbė 50 Lietuvos gyventojų mėgstamiausių prekės ženklų sąrašą.
„Tele2“ ir „Pildyk“ šiame sąraše yra vieninteliai telekomunikacijų paslaugų prekių ženklai. Jie užima atitinkamai 21 ir 34 pozicijas.
„Tyrimas patvirtino – žmonės vertina gerą paslaugų kokybę už mažą kainą. Džiaugiamės tokiu pripažinimu – ir toliau gerinsime bei plėsime paslaugas, išlaikysime geras kainas“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Tyrimas patvirtino didelę Lietuvos gyventojų simpatiją prekės ženklams, susijusiems su internetu ir išmaniaisiais telefonais. Du šalyje mėgstamiausi prekės ženklai šiemet yra „Google“ (59,7 proc.) ir „Facebook“ (46,4 proc.). Šiek tiek žemiau, 7 pozicijoje, yra „YouTube“ (33,7 proc.). Iš telefonų gamintojų į penkiasdešimtuką pateko tradiciškai mėgstama „Nokia“ (9 vieta, 29,9 proc.) ir savo pozicijas stiprinantis „Samsung“ (13 vieta, 27,9 proc.).
Atliekant reprezentatyvų tyrimą „Brand Capital 2014“, Lietuvoje buvo apklausti 1000 respondentų, išmatuota daugiau nei 30 ženklų vertė 48 kategorijose. Tyrimas apėmė visas 3 Baltijos šalis. Bendrovės „RAIT“ birželį atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias operatorius Lietuvoje – iš viso „Tele2“ užima 53,5 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos.