Rizikos kapitalo fondas „Nextury Ventures“ investavo į dar vieną lietuvių vystomą idėją – socialinę darbuotojų paieškos sistemą „Sharecruit“. Startuolis suteikia galimybę įmonėms patogiau supažindinti kandidatus su konkrečia darbo vieta ir kolegomis bei įgalina darbuotojus dalintis netradiciniu skelbimu socialiniuose tinkluose.
„Nextury Ventures“ valdybos pirmininkas Ilja Laurs pabrėžia, kad „Sharecruit“ suteikia daugiau galimybių tiek įmonėms, tiek potencialiems darbuotojams. „Spręsdami dėl investicijos į „Sharecruit“ atkreipėme dėmesį, kad ši platforma padeda ne tik kompanijoms rasti daugiau talentingų kandidatų, bet ir potencialiems darbuotojams susipažinti su įmonės kultūra, darbo aplinka, būsimais komandos nariais. Su partneriais per artimiausius metus į platformos plėtrą investuosime iki 1 mln. litų“, – tvirtino I. Laurs.
„Sharecruit“ vadovė Asta Čepulytė pasidžiaugė, kad startuolio klientais jau tapo Lietuvoje įsikūrę „Danske Bank“, „Avon“ ir UPS įgalioti atstovai UAB „Skubios siuntos“. Įmonės, norinčios nemokamai išbandyti „Sharecruit“ sistemą, gali tai padaryti jau nuo šiandien.
Mintis kurti netradicinę darbuotojų paieškos platformą A. Čepulytei kilo pačiai ieškant darbo. Tarptautinėse bendrovėse dirbusi A. Čepulytė sako, kad „Sharecruit“darbuotojų paieškos sprendimas aktualus ne tik Lietuvoje veikiančioms įmonėms, nes tokią pat problemą turi ir kitose šalyse esančios kompanijos.
„Paprastai skelbimai aprašo tik pačią poziciją, bet nesuteikia jokios informacijos apie būsimą darbovietę. Kandidatui ieškant darbo reikia įdėti nemažai pastangų ir laiko, norint sužinoti apie būsimą komandą, vadovus, aplinką. Tą pačią problemą patiria ir naujų darbuotojų ieškančios įmonės, kurioms iki „Sharecruit“ nebuvo patogios platformos pristatyti save, darbuotojų kaip būsimų komandos narių, konkrečios darbo aplinkos. Nuo šiol, pavyzdžiui, kandidatas į pardavimo vadybininko poziciją virtualiai galės iškart susipažinti ne tik su savo darbo vieta, bet ir kolegomis, vadovais. Be to, esami darbuotojai tiesiog vienu paspaudimu galės dalintis socialiniuose tinkluose darbo skelbimais su draugais, dalyvauti motyvacinėje programoje bei viešai didžiuotis savo įmone“, – dėsto A. Čepulytė.
2013 metais rinkos tyrimų bendrovės „Gallup“ atliktas darbuotojų stebėjimo tyrimas 142-ose šalyse rodo, kad tik 13 % dirbančiųjų aktyviai įsitraukią į įmonės veiklą. „Sharecruit“ įkūrėja tiksi, kad jos startuolis padės išspręsti šią problemą įtraukiant darbuotojus į įmonės vidinę bei išorinę komunikaciją, kompanijos žinomumo didinimą ir naujų darbuotojų ieškojimą.
Vieno pirmųjų „Sharecruit“ klientų „Danske Bank“ Grupės Paslaugų Centro personalo partnerė Gabrielė Gailiūnaitė tikisi, kad „Sharecruit“ dėka centras galės naujoviškai suteikti būsimiems kolegoms informaciją apie laisvas darbo vietas, organizaciją ir taip sudominti dar daugiau talentingų kandidatų dalyvauti atrankose.