Dauguma technologijų kompanijų šiuo metu ypač daug dėmesio skiria dėvimos elektronikos rinkai, kuri dabar demonstruoja įspūdingus augimo tempus. Kompanijos „Canalys“ duomenimis, dėvimos elektronikos pardavimai per nedidelį laiko tarpą padidėjo keletą kartų.
2014 m. I pusėje dėvimos elektronikos pardavimai ūgtelėjo 684 %, lyginant su 2013 m. I puse. Didžiausius pasiekimus demonstruoja kompanijos „Fitbit“ ir „Jawbone“, kurios yra šios rinkos senbuvės. Trečioje vietoje liko kompanija „Nike“, kurios apyrankės „Nike+ FuelBand“, atvirkščiai, sumažėjo.
Išmaniųjų laikrodžių segmente lyderiauja korėjiečių kompanija „Samsung“, kuri 2014 metų II ketvirtyje išleido iš karto tris produktus „Gear 2“, „Gear 2 Neo“ ir „Gear Fit“. Antroje vietoje liko kompanija „Pebble Technology“, o trejetuką uždaro japonų kompanija „Sony“.
Nemažai analitikų ir rinkos ekspertų mano, kad greitu metu dėvimos elektronikos rinkoje debiutuos ir kompanija „Apple“ su išmaniuoju laikrodžiu „iWatch“. Taip pat ne už kalnų ir „Motorola Moto 360“ pardavimų pradžia. Pastarasis išmanusis laikrodis turi operacinę sistema „Android Wear“, kuri sukurta specialiai dėvimai elektronikai.