Kaip aptarnauti tūkstančius sporto aistruolių, kad jie nepraleistų geriausių rungtynių momentų stovėdami eilėje prie baro ir laukdami savo alaus ar užkandžių? Atsakymas paprastas – reikia panaikinti eiles. Šią idėją įgyvendinti ryžosi „Siemens“ arena, Pasaulio krepšinio čempionato metu tapsianti didžiausia krepšinio aistruolių susibūrimo vieta Lietuvoje. Arena, galinti priimti 8 tūkst. aistruolių kartu stebėti Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rungtynių transliacijų iš Ispanijos, įdiegė išmaniąją mokėjimų technologiją, kuri leis išalkusius bei ištroškusius sirgalius aptarnauti per kelias akimirkas.
Pasaulio vyrų krepšinio čempionatas, didžiausias šiais metais krepšinio renginys, vyks rugpjūčio 30 d. – rugsėjo 14 d. Ispanijoje. Visos rungtynės, kuriose žais Lietuvos vyrų nacionalinė rinktinė, bus tiesiogiai transliuojamos 200 kv. metrų ekrane „Siemens“ arenoje. Ši vieta savo rekordą pasiekė 2013-aisiais, surinkusi 8 tūkst. žiūrovų per Europos krepšinio čempionato finalines rungtynes, kuriose Lietuvos rinktinė kovojo su Prancūzija dėl aukso medalio.
„Kadangi esame vienintelė tokio dydžio uždara erdvė, kurioje susirenka gausus būrys krepšinio aistruolių, susiduriame ir su tokio kiekio klientų operatyvaus aptarnavimo iššūkiu. Kiekviena prie baro praleista papildoma minutė laukiant picos ar alaus reiškia praleistas gyvo žaidimo akimirkas ir emocijas. Mes ketiname išspręsti šį iššūkį įsidiegę išmanų mokėjimų sprendimą, kuris automatizuos maisto ir gėrimų užsakymo procesus ir ženkliai sumažins eiles“, – sako „Siemens“ arenos generalinis direktorius Juras Vėželis.
Šį sprendimą sukūrė mokėjimų sistema „Paysera“. Jis leis kiekvienam žiūrovui užsisakyti gėrimus bei maistą tiesiai iš savo vietos salėje nuskenavus baro meniu QR kodą ir iš karto sumokėti už jį išmaniuoju telefonu su įdiegta „Paysera“ mobiliąja pinigine. Apie užsakymo įvykdymą kiekvienas žiūrovas bus informuojamas trumpąja žinute tiesiai į telefoną. Taigi užsakymo aistruoliai lauks ne eilėse, bet žiūrovų vietose, iš kurių jie pakils vos kelioms akimirkoms, kad atsineštų artimiausiame arenos bare jau parengtus gėrimus ir užkandžius.
„Toks atsiskaitymo būdas lengvai įdiegiamas bet kurioje kavinėje, restorane ar bare, – tvirtina Andrius Balkūnas, „Paysera“ mokėjimų sistemą palaikančios bendrovės „EVP International“ plėtros vadovas. – Mobiliosios mokėjimo priemonės ženkliai sutrumpina užsakymo laiką, nes padavėjams nebereikia priimti užsakymo, laukti, kol klientas apsispręs, ką nori valgyti, nebereikia nešti čekio, o paskui grąžos. Padavėjai dažnai tampa restoranų ir kavinių „butelio kakliukais“, ypač piko metu. Kadangi jie nespėja aptarnauti klientų, sumažėja restorano pralaidumas. Naudojant mobiliąsias mokėjimo priemones laimi visi: restoranai, kavinės, barai gali aptarnauti daugiau klientų ir padidinti savo apyvartą, o klientai sugaišta mažiau laiko ir yra labiau patenkinti aptarnavimu.“