Šalies elektros ir gamtinių dujų skirstymo bei tiekimo bendrovės pradeda bendradarbiavimą – Vilniuje esančiame LESTO klientų aptarnavimo centre nuo rugpjūčio 14 d., ketvirtadienio, pradeda veikti ir „Lietuvos dujų“ klientų aptarnavimo erdvė. Tai bandomasis projektas, kurio metu abi bendrovės vertins sinergijos galimybes, siekiant elektros ir dujų vartotojams pasiūlyti paslaugas ir aptarnavimą vienoje vietoje. Abi bendrovės vartotojus kviečia paslaugas gauti klientų aptarnavimo centre, kuris įsikūręs Viršuliškių sk. 34.
Naujai įkurtoje „Lietuvos dujų“ klientų aptarnavimo zonoje dėl paslaugų konsultuos keturi gamtinių dujų įmonės specialistai. Iki šiol „Lietuvos dujų“ Vilniaus miesto ir rajono klientai buvo aptarnaujami tik Smolensko g. 5.
„Abiejų įmonių buvimas „Lietuvos energijos“ įmonių grupėje sudaro naujas galimybes tobulinti klientų aptarnavimą bei ieškoti abiejų įmonių klientams patogesnių paslaugų teikimo sprendimų. Paslaugų teikimas viename aptarnavimo centre yra pirmasis sinergijos galimybių vertinimo etapas – pagal gautus rezultatus ir toliau integruosime dujų ir elektros vartotojų aptarnavimą, taip siekiant pasiūlyti papildomas naudas klientams“, – sako valstybės valdomos energetikos įmonių grupės „Lietuvos energija“, UAB valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius dr. Dalius Misiūnas.
Pasak Sergejaus Ignatjevo, LESTO valdybos nario ir Klientų aptarnavimo tarnybos direktoriaus, analizuojant klientų elgseną, pastebėta, kad klausimus dėl dujų ir elektros energijos skirstymo ir tiekimo paslaugų klientai linkę spręsti tuo pačiu metu.
„Klientų aptarnavimas vienoje vietoje ypač naudingas naujakuriams, kurie dujų ir elektros vartotojais tampa pirmą kartą – vienoje vietoje jie galės pateikti reikiamus dokumentus, atlikti reikalingas prisijungimo prie skirstomųjų elektros ir dujų tinklų procedūras. Atsižvelgdami į sutampančius klientų poreikius, kviečiame „Lietuvos dujų“ ir LESTO klientus paslaugas gauti vienoje vietoje“, – sako S. Ignatjevas.
Joachim M. Hockertz, AB „Lietuvos dujos“ generalinio direktoriaus pavaduotojas – komercijos direktorius, teigia, jog sutelkiant paslaugų teikimą vienoje aptarnavimo vietoje ir tobulinant jų kokybę, bendradarbiavimas su LESTO yra savalaikis ir klientams suteiks dar vieną pasirinkimą.
„Klientų aptarnavimo centre bus galima sudaryti gamtinių dujų pirkimo–pardavimo sutartis, sužinoti informaciją apie atsiskaitymus bei tapti nauju vartotoju. Specialistai taip pat konsultuos ir dujų sistemų pertvarkymo, saugaus gamtinių dujų naudojimo klausimais bei suteiks kitą dominančią informaciją. Bendrovė nuolatos stebi vartotojų elgseną ir stengiasi, kad paslaugos būtų suteiktos kokybiškai ir laiku“, – sako J. M. Hockertz. Šiuo metu LESTO aptarnavimo tinklą visoje Lietuvoje sudaro 35 klientų aptarnavimo centrai, „Lietuvos dujos“ šiuo metu turi 12 aptarnavimo skyrių.
„Grand Office“ pastate įsikūręs LESTO ir „Lietuvos dujų“ klientų aptarnavimo centras yra patogioje vietoje, jis lengvai pasiekiamas ir nuosavu, ir viešuoju transportu. Pastatas yra lengvai pasiekiamas vykstant Vakariniu aplinkkeliu ar Pilaitės prospektu, šalia klientų aptarnavimo centro galima patogiai pastatyti automobilį. Vykstantiems viešuoju transportu – šalia yra Pilaitės ir Kryžkelės stotelės.
LESTO siūlo klientams, prieš ruošiantis vykti į klientų aptarnavimo centrą, apsilankyti savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt arba kreiptis klientų aptarnavimo telefonu 1802 – taip išspręsti rūpimus klausimus greičiau ir patogiau. „Lietuvos dujų“ interneto svetainėje www.dujos.lt vartotojai ras aktualius pranešimus ir kitą informaciją apie savo mokėjimus už suvartotas gamtines dujas arba siūlome kreiptis klientų informavimo telefonu 1894. Taip išspręsite rūpimus klausimus greičiau ir patogiau.
„Lietuvos energija“, UAB valdo 94,39 proc. AB LESTO ir 96,64 proc. AB „Lietuvos dujos“ akcijų.