Mobiliosios programėlės „m.Ticket vartotojai gali ne tik įsigyti viešojo transporto bilietus, bet ir įvertinti kelionę: vertinant vairavimo kokybę, transporto priemonės atvykimą laiku ir švarą, taip pat galima palikti komentarą.
Duomenys rodo, kad didžioji dalis (60 %) „m.Ticket“ vartotojų kelionę įvertino labai gerai (kokybės įvertinimas 80–100 %) ir tik 3,6 % respondentų pažymėjo, jog kelionės kokybė buvo labai žema (kokybės įvertinimas 0–20 %). Bendras viešojo transporto paslaugų kokybės įvertinimas siekė 73,64 %.
„M.ticket“ mobilioji programėlė ne tik supaprastino bilietų įsigijimo tvarką, bet ir leidžia gauti informaciją apie viešojo transporto kokybę tiesiai iš keleivių. Šis atgalinis ryšys leis plačiau sužinoti apie viešojo transporto problemas bei stipriąsias puses ir operatyviai imtis atitinkamų veiksmų, jog viešasis transportas taptų patrauklesnis ir pritrauktų daugiau keleivių“, – sakė SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Viešojo transporto departamento vadovė Modesta Gusarovienė.
Rezultatai parodė, jog viešuoju transportu besinaudojantys gyventojai ir miesto svečiai geriausiai vertina viešojo transporto patikimumą: atvykimą laiku. Pasitenkinimas šiuo kriterijumi siekė 74,67 %. Vairavimo kokybė / saugumas ir transporto priemonės švara buvo įvertintos atitinkamai 74,27 % ir 72 %.
Dažniausiai kelionė viešuoju transportu buvo vertinama vakarinio piko metu: 26 % iš visų keleivių, pateikusių vertinimus, važiavo nuo 16 iki 18.30 val. Geriausiai viešojo transporto paslaugos vertinamos prieš pietus, nuo 9 iki 12 val., šiuo laiku kokybės įvertinimas siekė 78,05 %.
Papildomus komentarus palikę keleiviai dažniausiai skundėsi per didele temperatūra transporto priemonėje – 21 % respondentų, 19 % buvo nepatenkinti vairavimo kokybe, o 10 % teigė, kad transporto priemonė vėlavo. Taip pat 6 % respondentų pagyrė vairuotojo elgesį, 3 % – saugų vairavimą.
Duomenys išanalizuoti vertinant respondentų atsakymus nuo birželio 26 iki liepos 26 dienos. Šiuo metu mobiliąja programėle „m.Ticket“ jau naudojasi 15 tūkstančių vartotojų.