Praėjusiais metais pradėtas projektas „Startup Lithuania Roadshow“ buvo sėkmingas, todėl VšĮ „Versli Lietuva“ jį tęsia – šiemet dar aštuoni lietuviški startuoliai keliaus į San Franciską, Tel Avivą, Londoną, Dubliną ir Helsinkį bei bandys įtikinti investuotojus, kad jų idėja verta dėmesio, o verslas – perspektyvus.
Po gegužę prasidėjusios atrankos, visą liepą trukusių mokymų, kuriuos vedė vietiniai ir užsienio specialistai ir dviejų tarpinių komandų pažangos vertinimų, į investicijų paieškas užsienyje nuspręsta pakviesti 8 perspektyviausius Lietuvos startuolius.
„Startup Lithuania Roadshow“ pernai mums atnešė kelias sėkmės istorijas. Trys startuoliai pritraukė investicijų, du buvo pakviesti prisijungti prie Londone ir Tel Avive veikiančių akseleratorių, dar keli pasirašė naudingų bendradarbiavimo sutarčių su užsienyje sutiktais partneriais. Šiemet sieksime nemažinti tempo garsindami Lietuvos startuolių bendruomenę pasaulyje“, – sako VšĮ „Versli Lietuva“ generalinis direktorius Mantas Nocius.
Projekte šiemet mažinamas dalyvių skaičius, o stotelių, kuriose startuoliai pristatinės savo idėjas, kiekis didinamas. Viešint užsienyje didžiausias dėmesys bus skiriamas iš anksto suplanuotiems individualiems startuolių ir investuotojų susitikimams, vizitams į rizikos kapitalo fondus. Dalyvaudami technologijų konferencijose startuoliai savo produktus taip pat pristatys tūkstančiams progreso gerbėjų, rašoma „Verslios Lietuvos“ pranešime spaudai.
Prisistatyti užsienio publikai šiemet keliaus medicinos, e. komercijos, rinkodaros srityse dirbantys, taip pat inovatyvius produktus laisvalaikiui ir kasdienai kuriantys startuoliai:
- „Inside Warehouse“ – interneto turinio publikuotojams suteikia galimybę pardavinėti su turiniu susijusias prekes tiesiai savo tinklapyje;
- „Pipeline Pharma“ – pasaulinis vaistų turgus;
- „Place I Live“ – gyvenimo kokybės informacija išmanaus miesto piliečiams;
- „Plate Culture“ – leidžia susirasti ir rezervuoti vakarienę pas vietinius žmones Azijoje;
- „Rotten Wifi“ – programėlė, skirta įvertinti bevielį ir 3G interneto ryšį visame pasaulyje;
- „Simple To Act“ – mobilūs įrankiai, skirti interaktyvinti dideles auditorijas bei įtraukti dalyvius;
- „Soundest“ – el. pašto rinkodaros sistema el. komercijai.
Aštuntasis startuolis, kuris jungiasi į delegaciją – startuolis „Dragdis“ – paprasčiausias būdas tvarkingai išsisaugoti internete rastą turinį. Komanda bilietą į „Startup Lithuania Roadshow“ iškovojo laimėjusi idėjų pristatymo konkursą „Login Startup Pitch Challenge“ šiemet balandį.