Nuo šiol užsukus į finansines paslaugas teikiantį „PayPost“ skyrių čia pat klientai vos vienu ekrano palietimu galės įvertinti darbuotojo aptarnavimą. Skyriuje įrengtas liečiamas ekranas su išmaniąja programa leidžia akimirksniu išreikšti savo nuomonę.
„Aukščiausi klientų įvertinimai – „PayPost“ siekiamybė, todėl nuosekliai dirbame, kad aptarnavimas šiuose skyriuose būtų geriausias. Norint matuoti, gerinti ir išlaikyti kokybišką klientų aptarnavimą, būtina tobulinti aptarnavimo kokybės valdymo ir rezultatų matavimo sistemą. Todėl pasirinkome išmanią technologiją, leidžiančią aptarnavimą įvertinti ir gauti rezultatus vos per kelias sekundes“, – teigė Lietuvos pašto Finansinių paslaugų departamento vadovė Neringa Knyvienė.
Aptarnavimo vertinimo įrenginį „PayPost“ skyriuje įrengusios bendrovės „Beirate“ vadovas Paulius Sriubiškis tikina, jog siekiant, kad žmonės išreikštų savo nuomonę, svarbu, kad tą padaryti būtų galima kuo paprasčiau.
„Beirate“ technologija, leidžianti įmonei gauti grįžtamąjį ryšį iš savo klientų vos tik palietus specialų ekraną yra inovacija ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje, nes įrenginio ekranas yra pagrįstas elektroninio popieriaus principu. Tai reiškia, kad vaizdas ekrane atrodo lyg baltas popierius, tačiau vaizdai jame elektroniniu būdu gali būti keičiami. Šis ekranas klientų patogumui papildytas liečiamomis savybėmis, todėl yra interaktyvus“, – aiškino P. Sriubiškis.
„PayPost“ tinkle naujoji aptarnavimo vertinimo sistema kol kas bandomasis projektas – išmanusis ekranas su specialia programa įrengtas viename „PayPost“ skyriuje, esančiame Vilniuje, adresu Kalvarijų g. 105.
Nors naujoji sistema įdiegta neseniai, N. Knyvienė pasidžiaugė, jog klientų vertinimai labai geri – aptarnavimas vidutiniškai vertinamas 4,6 balo iš 5 galimų. Naują aptarnavimo įvertinimo sistemą jau spėjo išbandyti daugiau kaip šimtas klientų.