„Naujoji santykių su klientais (CRM) ir klientų skambučių centro valdymo sistema supaprastino darbą visiems – ir mūsų klientams, ir vadybininkams. Klubo vadybininkas, bendraudamas su klientu telefonu kompiuterio ekrane matys informaciją apie skambinantį asmenį – esamą ar potencialų klientą – jo įsigytus paslaugų paketus bei apsilankymus bet kuriame mūsų sporto klube“, – taip Vidmantas Šiugždinis, didžiausio Lietuvoje sporto ir sveikatingumo klubų tinklo „Impuls“ vadovas, įvertino neseniai įdiegtą unikalią ir modernią sistemą.
„Kiekvienas, kuris kada nors buvo įsigijęs klubo narystę ir užpildė anketą apie savo asmeninius pomėgius, lankomas treniruotes, bet kada paskambinęs į naująjį centrą ar apsilankęs mūsų klube, galės gauti asmeninį, tik jam vienam tinkantį pasiūlymą“, – įsitikinęs sporto klubų vadovas.
Vieninteliame Lietuvoje sporto klubų tinkle įdiegta naujoji sistema, kurioje CRM sistema yra integruota į skambučių centro funkciją, orientuojasi į kiekvieną klientą ir palengvina darbą vadybininkui. „Įdiegę naują skambučių apskaitos sistemą, džiaugiamės, kad galime ne tik stebėti skambučių statistiką, bet ir tobulinti aptarnavimo specialistų bendravimą su klientais“, – tęsė mintį „Impuls“ vadovas.
„Impuls“ įdiegta CRM sistema yra įgyvendinta programinės įrangos TERRASOFT ir papildomo, skambučių centrą valdančio, modulio WEBITEL pagrindu ir leidžia išnaudoti įvairius metodus, programinę įrangą ir interneto galimybes bendraujant su klientais. CRM sprendimą įdiegė konsultacijų ir informacinių sistemų įmonė „BPM Solutions“.