Kompanija „Western Digital“ paskelbė savo veiklos II ketvirtyje rezultatus. Skirtingai nei konkurentas „Seagate“, kuris demonstravo mažesnes pajamas ir pardavimų lygį, WD kieti diskai praėjusiame ketvirtyje buvo graibstomi tarsi karšti pyragėliai.
„Western Digital“ kietų diskų tiekimas sudarė 63,09 mln. vienetų, arba 10 mln. daugiau, nei per analogišką laikotarpį sugebėjo realizuoti kompanija „Seagate“. Ypač WD sekėsi nešiojamiems kompiuteriams skirtų HDD segmente, apie kurį konkurentas kalbėjo kaip apie patenkinamą: WD ir „Seagate“ pardavė atitinkamai 22,89 mln. ir 16,8 mln. mobilių HDD.
Stacionarių kietų diskų pardavimai WD atveju sudarė 16,18 mln. vienetų, tuo tarpu „Seagate“ šiame segmente jautėsi kiek geriau – 18,4 mln. egzempliorių. Verslui skirtų HDD pardavimai WD atveju sudarė 7,09 mln. vienetų, „Seagate“ – 7,4 mln.
Iš viso per II ketvirtį buvo realizuota 138 mln. kietų diskų. Kompanijai „Western Digital“ šiuo metu priklauso 45,7 % rinkos, kai tuo tarpu ketvirčiu anksčiau šis rodiklis sudarė 43,8 %. „Seagate“ užima 36,78 % rinkos. Likusi dalis tenka „Toshiba“ ir kitiems kietų diskų gamintojams.
Finansiniai „Western Digital“ rezultatai atrodo taip: pajamos – 3,7 mlrd. dolerių, grynasis pelnas – 317 mln. dolerių. Prieš metus pajamos buvo analogiškos, tuo tarpu pelno nebuvo – buvo fiksuojamas 265 mln. dolerių grynasis nuostolis. Progresas, kaip sakoma, akivaizdus.