Nepriklausomi analitikai jau spėjo pastebėti, kad kinų gamintojai smaugia korėjiečių kompaniją „Samsung“ išmaniųjų telefonų segmente, o atitinkama statistika buvo pateikta dar prieš „Samsung“ ketvirčio ataskaitą. Dabar gi galima pasižiūrėti į oficialius skaičius.
II ketvirtyje „Samsung“ pajamos iš išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pardavimų sumenko 12 %, lyginant su I ketvirčiu, ir 21,3 %, lyginant su analogišku 2013 m. laikotarpiu. Operacinis pelnas sumenko net 31 %, ir tai yra viena pagrindinių problemų, kuri persekios „Samsung“ artimiausiu metu – kainų karas verčia mažinti kainas, kitaip gresia klientų netektis.
„Samsung“ teigimu, išmaniųjų telefonų paklausa II ketvirtyje sumažėjo nežymiai, kalbant apie finansinius rodiklius, tačiau vargina didžiulės telefonų atsargos Europos sandėliuose ir būtinybė didinti išlaidas reklamai.
Kinijoje korėjiečių produkcija demonstravo prastesnius pardavimus, nes vartotojai pradėjo aktyviai pirkti modelius su 4G LTE palaikymu, taip pat aršios konkurencijos su Kinijos kompanijomis, kurios siūlo mobilius įrenginius už mažesnę kainą.
„Samsung“ planšetiniai kompiuteriai II ketvirtyje demonstravo labai prastus rezultatus. Gamintojo teigimu, taip įvyko todėl, kad planšetės rečiau atnaujinamos, lyginant su išmaniaisiais telefonais. Vinimi į planšetinių kompiuterių karstą gali tapti ir šių metų rudenį pasirodysiantis planšetofonas „Galaxy Note 4“.
Kinijoje kompanija „Samsung“ kuo greičiau pasiūlyti nebrangių ir vidutinės kainos kategorijų telefonų su 4G LTE palaikymu, tuo tarpu Europoje bus siekiama išparduoti turimas atsargas.
Šių metų pabaigoje korėjiečiai ketina padidinti planšečių pardavimus – tam įtakos turės kalėdiniai išpardavimai. Kartu ketinama išplėsti „Galaxy Tab S“ ir „Galaxy Tab 4“ serijų pardavimų geografiją. Ar tai pavyks padidinti pelną, parodys tik laikas.