Nuo šiol 31-oje „Statoil“ degalinėje pradėjo veikti interaktyvieji ekranai. Degalinių klientai gaus vienodą, operatyviai iš vieno centro atnaujinamą informaciją – ekranuose jie matys naujausius pranešimus apie nuolaidas, geriausių pirkinių pasiūlymus, girdės nuolat transliuojamą „Statoil“ interneto radijo muziką. Šios galimybės atsirado įdiegus pirmą tokio pobūdžio ir masto IT sprendimą degalinių sektoriuje Lietuvoje.
Pasaulyje populiarėjančius interaktyviuosius ekranus įdiegė didžiausia šalyje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja bendrovė TEO kartu su partneriu – pirmaujančia vaizdo ir garso sprendimų teikėja BMK.
„Nuolat siekiame būti inovatyvūs ir geriau komunikuoti su klientais, pranešdami jiems apie savo produktus ar paslaugas. Ieškojome partnerių, kurie galėtų įgyvendinti skaitmeninės komunikacijos sprendimus mūsų degalinėse – jais tapo TEO ir BMK. Įgyvendinus šį projektą atsivėrė daug naujų galimybių. Pavyzdžiui, dabar galime visose degalinėse transliuoti mūsų atrinktą muziką. Grojaraštis bus sudarytas taip, kad atitiktų mūsų klientų gyvenimo ritmą: rytais gros greitesnė, vakarais – ramesnė muzika“, – pasakoja „Statoil Fuel & Retail Lietuva“ marketingo ir komunikacijos vadovas Povilas Vinžanovas.
Projektą vykdę specialistai teigia, kad ši „Statoil“ įgyvendinta naujovė leis sutaupyti laiko ir pinigų platinant vaizdo ir garso reklamą ar kitą skaitmeninį turinį, operatyviau reaguoti į rinkos ar vidinius pokyčius, kurti pridėtinę vertę klientams. Ekranus valdyti bus paprasčiau, greičiau.
„Plėtodami IT naujoves siekiame kurti vertę mūsų verslo klientams. „Statoil“ įdiegtas sprendimas padeda taupyti resursus, o tuo pačiu leidžia išsiskirti iš konkurentų, formuoti vieningą įvaizdį visoje Lietuvoje. Kartu su partneriais radome sprendimą, kaip suvaldyti didelius duomenų srautus ir užtikrinti aukščiausią kokybę centralizuotai valdant ir transliuojant informaciją visą parą, į visoje Lietuvoje veikiančias degalines“, – teigia TEO Verslo klientų padalinio vadovas Aleksandras Samuchovas.
31-oje „Statoil“ degalinėje įdiegta interaktyviųjų ekranų technologija „Digital Signage“, sumontuota inovatyvi, pasaulyje pirmaujančio gamintojo vaizdo ir garso įranga bei tinklas, sukurtas ir įdiegtas „Statoil“ interneto radijas. Sistema išsiskiria ir tuo, kad gali be pertrūkio veikti visą parą. „Šis sprendimas „Statoil“ specialistams leidžia ne tik iš centrinio biuro, bet ir per mobiliuosius prietaisus valdyti reklamines ir informacines žinutes degalinėse, sudaryti grojaraščius, nustatyti turinio rodymo taisykles. Sistemą naudoti ir prižiūrėti ypač paprasta“, – teigia BMK projektų vadovas Vilius Jurgelevičius.
V. Jurgelevičiaus teigimu, sistema išsiskiria ir tuo, kad turi daugybę turinio kūrimo ir viešinimo funkcijų. Jos naudotojas turi galimybę realiu laiku stebėti ekranuose atvaizduojamą informaciją, gauti ataskaitas išorinės reklamos užsakovams, o sugedus – efektyviai pašalinti trukdžius. Ateityje sistemą planuojama įdiegti visame „Statoil“ tinkle Lietuvoje.