Viena didžiausių pasaulyje interneto mažmenininkių „Amazon“ pranešė apie savo planus investuoti dar du milijardus dolerių į savo veiklos plėtrą Indijoje. Apie tai informuoja BBC.
„Amazon“ planai paskelbti netrukus po to, kai didžiausia Indijos elektroninės prekybos bendrovė „Flipkart“ pritraukė 1 mlrd. dolerių finansavimą, – didžiausią, kokį tik pavyko pritraukti bet kuriai Indijos interneto bendrovei.
Bendra Indijos elektroninės prekybos rinka 2013 metais buvo vertinama 13 mlrd. dolerių. Tačiau kelionės internetu sudarė per 70 proc. visų transakcijų.
Anot tyrimų bendrovės „Forrester“, mažmeninė prekyba internetu pernai buvo įvertinta 1,6 mlrd. dolerių. Tačiau iki 2021 metų šį rodiklį tikimasi padidinti iki 76 mlrd. dolerių, nes vis daugiau šalies gyventojų naudojasi interneto paslaugomis.
„Indijos ekonomikos ir šalies elektroninės prekybos perspektyvos suteikia didelių vilčių, – teigia „Amazon“ vadovas Jeffas Bezosas savo pareiškime. – Jau po pirmų mūsų veiklos metų šalyje klientų ir smulkių bei vidutinio dydžio bendrovių reakcija Indijoje pranoko mūsų lūkesčius.“