„Facebook“ ketina gauti pelno iš mobiliosios susirašinėjimo aplikacijos „Messenger“, tačiau šio plano įgyvendinimas gali užtrukti, rašo „Tech Crunch“. Bendrovės vadovas Markas Zuckerbergas ketvirtadienį užsiminė, kad „ilgainiui atsiras dalinis persidengimas tarp jo („Messenger“) ir mokėjimų“, tačiau tuojau paaiškino, kad „dar liko labai daug darbo“.
„Mes galėtume pasirinkti pigią ir lengvą prieigą, paleisti reklamas ir apmokestinti (paslaugą – Alfa.lt) ir taip gauti pajamų trumpuoju laikotarpiu, tačiau mes to nedarysime“, – sakė „Facebook“ įkūrėjas.
Pirmąjį 2014 metų ketvirtį aktyvių „Messenger“ vartotojų skaičius pasiekė 200 mln. ribą. Žmonės per dieną „Facebook“ tinkle išsiunčia 12 mlrd. privačių žinučių. Tai, kad „Facebook“ norėtų užsidirbti iš augančio vartotojų aktyvumo, nėra didelė paslaptis. Šiuo tikslu „Messenger“ projekto vadovu birželį buvo paskirtas buvęs „PayPal“ prezidentas Davidas Marcusas.
Viena karščiausiai svarstomų galimybių – kad „Facebook“ sudarys sąlygas vartotojams atlikti piniginius mokėjimus ir pasiims už tai nedidelį mokestį. Tai turėtų patikti po visą pasaulį pasklidusiems darbuotojams migrantams, kurie dažnai nori giminėms į gimtąją šalį pasiųsti pinigų, tačiau siekia išvengti didelių tarptautinių perlaidų mokesčių.
Žinia apie planus geriau išnaudoti „Messenger“ dar labiau kilstelėjo „Facebook“ akcijų vertę, kurią ir taip palaikė žinios apie gerus šių metų antrojo ketvirčio rezultatus.