Rinkos vis sunkiau „virškina“ planšetinius kompiuterius „iPad“, tačiau „Apple“ vadovybės tai nė kiek nestebina. Jei Vakarų rinkose „iPad“ pardavimai smuko, tai Artimųjų Rytų regione jie didėjo net 64 %, Kinijoje – 51 %, Indijoje – 45 %. To užteko, kad būtų kompensuotas kritimas išsivysčiusiose šalyse.
„Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas netikėtai prisipažino, kad niekada nesitikėjo iš „iPad“ tokio masto sėkmės, kaip tai buvo prieš ketverius metus, kai šis produktas debiutavo rinkoje. Šiuo metu visame pasaulyje parduota daugiau nei 225 mln. skirtingų versijų „iPad“ egzempliorių.
„Apple“ vadovas mano, kad būtent jo kompanija sukūrė planšetinių kompiuterių kategoriją. Be to, jis pridūrė, kad planšečių rinka vis dar išgyvena savo ankstyvąją vystymosi stadiją, ir kompanija dar galės nustebinti vartotojus tam tikromis inovacijomis.
Timas Cookas taip pat tiki, kad planšetinių kompiuterių rinka savo apimtimi aplenks asmeninių kompiuterių rinką, ir pagrindo abejoti tokiomis „Apple“ vadovo prognozėmis nelabai yra.
Vienintelis dalykas, kurio norėtųsi „Apple“ vadovui, kalbant apie planšetinių kompiuterių rinką – padidinti jų dalį verslo segmente juo dabartinių 20 % iki 60 % (pastaruoju rodikliu gali pasigirti nešiojamieji kompiuteriai).
Pasiekti tikslą turėtų leisti bendradarbiavimas su IBM, kuri padės verslo atstovams integruoti „Apple“ planšetinius kompiuterius į firmų informacines sistemas. Timas Cookas tikisi, kad jo kompanijos sėkmė privers „drebėti sienas“ visame verslo segmente, kuriame dar liko daug vietos tiek „iPad“, tiek ir kitiems „Apple“ produktams.