„LG Electronics“ (LG) praneša, kad per antrąjį ketvirtį kompanijos grynasis pelnas išaugo 165 procentais lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Daugiausiai pajamų buvo gauta iš televizorių ir mobiliųjų įrenginių pardavimų. LG antrojo ketvirčio grynasis pelnas yra 399,8 mln. JAV dolerių, o veiklos pelnas, lyginant su praėjusiais metais išaugęs 26,5 proc., sudaro 588,5 mln. JAV dolerių. Neaudituotos antrojo ketvirčio konsoliduotos pajamos yra 14,93 mlrd. JAV dolerių. Jos padidėjo 7,7 procento lyginant su pirmuoju šių metų ketvirčiu.
„LG Home Entertainment” per antrąjį ketvirtį uždirbo 4,94 milijardus JAV dolerių arba 3 procentais daugiau nei praėjusį ketvirtį ir beveik tiek pat lyginant su 2013 m. antruoju ketvirčiu. Šio padalinio veiklos pelnas yra 150 milijonų dolerių, o tai yra 64,9 proc. daugiau nei praėjusių metų antrąjį ketvirtį. Toks rezultatas pasiektas dėl geresnio produktų asortimento ir mažesnių fiksuotųjų išlaidų. Prognozuojama, kad „Ultra HD“ televizorių paklausa pagrindinėse rinkose toliau įtakos skystųjų kristalų televizorių pajamų augimą. Tikimasi, kad verslo sektorius, kuriame dominuoja monitoriai ir skaitmeninė produkcija, taip pat prisidės prie LG augimo šiame segmente.
„LG Mobile Communications“ antrąjį ketvirtį pardavė rekordinį – 14,5 mln.– skaičių išmaniųjų telefonų. Tai yra 20 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Išmaniųjų telefonų pardavimų išaugimą lėmė LTE ryšio telefonai, sudarantys daugiau nei trečdalį visų LG parduotų telefonų. Pardavimai išaugo 16 proc. lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu ir sudaro 3,51 milijardą JAV dolerių. Tai yra geriausias rezultatas nuo 2010 m. pirmojo ketvirčio. LG mobiliojo sektoriaus antrojo ketvirčio veiklos pelnas yra 83,4 milijonai JAV dolerių. Šis laikotarpis nutraukia nuostolingą trijų pastarųjų ketvirčių iš eilės periodą. LG G3 populiarumas Korėjos rinkoje ir dideli „L-Series III“ serijos telefonų pardavimai nulėmė pasiektus sėkmingus rezultatus. LG antrąjį šių metų pusmetį planuoja tęsti G3 pristatymus pasaulinėje rinkoje bei kurti daugiau masinės prekybos produktų, įskaitant ir įvairias G3 versijas, pavyzdžiui, ką tik pasirodžiusį „G3 s“ („G3 Beat“) bei papildomus L serijos modelius.
„LG Home Appliance Company“ pardavimai Korėjos rinkoje išaugo 9 proc., lyginant su praėjusių metų antru ketvirčiu. Šių metų antrojo ketvirčio pajamos buvo 2,94 milijardai JAV dolerių, o tai yra 5 procentais mažiau lyginant su tuo pačiu praėjusių metų periodu. Sumažėjimą lėmė nepalankūs užsienio valiutų kursų pasikeitimai, ypatingai besivystančiose rinkose. Sąnaudų struktūros pagerinimas lėmė „LG Home Appliance Company“ 95 milijonų JAV dolerių veiklos pelną ir 3,2 proc. pelno maržą. LG tikisi, kad buitinės technikos pajamos ir pelningumas antrąjį pusmetį išaugs dėl naujų skalbyklių ir šaldytuvų pristatymo bei dėl išlaidų mažinimo.
„LG Air Conditioning & Energy Solution Company“ praneša apie stabilius komercinių oro kondicionierių ir naujų produktų, tokių kaip oro sausintuvai, pardavimus. Šių produktų pajamos antrąjį šių metų ketvirtį sudarė 1,59 milijardus JAV dolerių, o veiklos pelnas 159,4 milijonus JAV dolerių. Nepaisant šiek tiek mažesnių pajamų nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, patobulintas produktų derinys lėmė antrojo ketvirčio 10 proc. pelno maržą. Tikimasi, kad antrojo pusmečio rezultatai bus geresni dėl išaugusios produktų paklausos Artimuosiuose Rytuose, pristačius papildomus kintamojo šaldymo srauto (VRF) oro kondicionavimo produktus bei dėl didesnio ekonominio konkurencingumo komercinių oro kondicionierių rinkoje.
„LG Electronics“ finansinės veiklos rezultatai yra skaičiuojami pagal „International Financial Reporting Standards“ (IFRS) standartus. Korėjos vono bei JAV dolerio santykis nustatomas pagal vidutinį atitinkamo ketvirčio kursą.