Kanadiečių kompanijai „BlackBerry“ ateinantys metai gali būti paskutiniai, mano „24/7 Wall Street“ ekspertai, kurie publikavo dar vieną sąrašą prekių ženklų, kurie taps istorijos dalimi 2015 m.
Kompanijos „BlackBerry“ vardas yra šalia tokių firmų, kaip „Aeropostale“, „Lululemon“, „DirectTV“ ir „Time Warner Cable“. Pastarosios dvi gali išgyventi po to, kai susijungs, tačiau kanadiečių „BlackBerry“ tokia perspektyva nešviečia.
„24/7 Wall Street“ specialistų prognozė remiasi pardavimų mažėjimo ir nuostolių rodikliais, taip pat rinkos dalies mažėjimu. Per paskutinius 5 metus „BlackBerry“ dalis išmaniųjų telefonų rinkoje sumažėjo nuo 19,5 % iki mažiau nei 1 %, tuo tarpu patenkinami finansiniai rodikliai pademonstruoti tik po to, kai smarkiai susiveržti diržai.
„BlackBerry“ paskutiniu metu nemažai dėmesio skiria platformai QNX, kuri gali „apsigyventi“ automobiliuose ir medicininėje įrangoje, tačiau analitikai yra įsitikinę, jog „BlackBerry“ gyvybingumo tai nepadidins.
Ekspertai iš „24/7 Wall Street“ dar 2002 m. sėkmingai spėjo, jog kompanijai „Research In Motion“ (RIM) artėja paskutinės dienos. Reikia pripažinti, kad kompanijos tokiu pavadinimu tikrai neliko, tačiau ji tiesiog pakeitė prekės ženklą ir toliau egzistuoja kaip „BlackBerry“.