Remiantis išankstiniais duomenimis, kompanija „Apple“, ruošdama išmanųjį laikrodį „iWatch“, labiausiai akcentuos jo dizainą ir galimybę atlikti žmogaus sveikatos monitoringą, o tai įrodo samdomi specialistai, dirbantys madų, sporto ir sveikatos srityse.
Gandai šiuo metu kalba apie išmaniojo laikrodžio debiutą ne anksčiau kaip lapkričio mėnesį. Jei viskas vyks pagal planą, mano kompanijos „Morgan Stanley“ analitikai, per pirmus metus „Apple“ sugebės parduoti nuo 30 iki 60 mln. „iWatch“. Tiesa, šiuo atveju išmanusis laikrodis turėtų kainuoti ne daugiau kaip 300 dolerių, rašo portalas „CNet“.
Nemažai optimizmo susiję su tuo, jog vartotojai yra labai lojalūs „Apple“ prekės ženklui, teigia analitikai. Vakarų šalyse apie 90 % „Apple“ produkcijos savininkų ateityje renkasi būtent šios kompanijos naujos kartos sprendimus.
Nė vienas iš „Apple“ konkurentų negali pasižymėti tokiu vartotojų lojalumo lygiu. „Samsung“ atveju lojalumo lygis sudaro apie 77 %, „Nokia“ – 58 %, LG – tik 41 %. Reikia paminėti, kad 2013 m. gruodžio mėnesį „Apple“ rodikliai buvo žymiai prastesni – ne daugiau 73 %, taigi galima kalbėti apie žymų progresą.
Savaime suprantama, besivystančiose šalyse vartotojų lojalumo pageidavimai ir lojalumo lygis yra visiškai kitokie – čia lemiamu faktoriumi yra kainos ir vartotojiškų savybių santykis.