Elektros skirstymo bendrovės LESTO Kauno klientų aptarnavimo centras yra maksimaliai pritaikytas žmonėms su negalia. Tai konstatavo projekto „Be slenksčių“, kurio tikslas mažinti neįgaliųjų socialinę atskirtį, ekspertai.
Apsilankymo LESTO Kauno klientų aptarnavimo centre metu projekto „Be slenksčių“ specialistai tikrino, kiek šalia centro yra automobilių stovėjimo vietų žmonėms su negalia, atstumą iki įėjimo į pastatą, nuolydžio nuo važiuojamosios dalies ant šaligatvio būklę, įvažiavimo į klientų aptarnavimo centrą pritaikymą klientams su negalia, tualeto neįgaliesiems būklę bei daugelį kitų aspektų. Specialistų parengtoje išvadoje pateikta keletas rekomendacijų, ką būtų galima tobulinti.
Sergejus Ignatjevas, AB LESTO valdybos narys, Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius teigia, jog klientų aptarnavimo kokybė itin svarbi LESTO veiklos dalis. Jo teigimu, siekiama, kad LESTO klientų aptarnavimo centrai būtų patogūs visiems LESTO klientams.
„LESTO, būdama socialiai atsakinga bendrovė, nuolat vertina klientų aptarnavimo centrų prieinamumą. Bendradarbiaujant su projekto „Be slenksčių“ rengėjais, panašias patalpų pritaikymo neįgaliųjų poreikiams studijas planuojame įgyvendinti ir kituose LESTO klientų aptarnavimo centruose“, – sako S. Ignatjevas.
Pasak projekto „Be slenksčių“ koordinatorės Jurgitos Masiulionytės, pasaulyje daugėja žmonių, turinčių specialiųjų poreikių arba įvairių lėtinių sveikatos sutrikimų, ilgėja gyvenimo trukmė. „Vis dėlto jie siekia aktyviai dalyvauti visuomenės gyvenime. Asmenų savarankiškumui didelės įtakos turi fizinės aplinkos prieinamumas. Būtent dėl šių priežasčių ir pradėjome įgyvendinti projektą „Be slenksčių“.
Tikimės, kad visi LESTO klientų aptarnavimo centrai taps patogesni neįgaliesiems. Labai džiugu, kad ir Lietuvos įmonės tampa labiau socialiai atsakingos ir stengiasi atsižvelgti į specialių poreikių turinčius klientus“, – teigia J. Masiulionytė.