Park Dong-geun, kompanijos „Samsung Display“ (pastaroji yra dukterinė „Samsung“ firma) generalinis direktorius, pareiškė, kad korėjiečių gamintojas turi tam tikrų problemų su AMOLED ekranų pardavimu trečioms šalims, rašo puslapis CNET.
Vieninteliu ekranų su organiniais šviesos diodais ir aktyvia matrica pirkėju išlieka motininė kompanija – „Samsung“. Ši progresyvios technologijos pagrindu sukurtus ekranus naudoja savo išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose, kurie priklauso aukščiausiai kainų kategorijai.
Park Dong-geun atsisakė komentuoti priežastis, kodėl AMOLED ekranų iš „Samsung Display“ neužsako kitos kompanijos. Tikėtina, kad išmaniųjų telefonų gamintojai, kurie konkuruoja su „Samsung“, nenori papildomai didinti savo konkurento pajamų, todėl perka alternatyvius ekranus ir kitų tiekėjų.
Antra vertus, ekspertai mini tam tikrus AMOLED ypatumus, kurie leidžia kalbėti apie technologijos neišbaigtumą: tai peršviesti taškai ir matricos mirgėjimas. Be to, tikėtina, kad kompanija užsakovams progresyvias matricas siūlo už nepatrauklią kainą, todėl konkurentų flagmanuose galima sutikti laiko patikrintus ir už priimtiną kainą siūlomus IPS ekranus.
Šiuo metu „Samsung Display“ gamina plačiam įrenginių spektrui skirtus ekranus, o dėl užsakymų stygiaus nesiskundžia. Tikimasi, kad 2014 m. II ketvirtyje kompanija pademonstruos geresnius rezultatus, nei anksčiau, todėl bus galima skaičiuoti didesnį pelną, nei prognozuota.