Klaidos žemėlapių tarnybose brangiai kainuoja ne tik jų kūrėjams, tačiau ir klientams. Eiliniu patvirtinimu tapo Virdžinijos valstijoje (JAV) įsikūrusio restorano „Serbian Crown“ istorija.
Restorano savininkas Rene Bertagna tvirtina, kad daugiau nei 40 metų sėkmingai veikusi įstaiga buvo uždaryta, kadangi „Google“ žemėlapių tarnyboje „Maps“ įsivėlė apmaudi klaida.
Su puslapio „Wired“ žurnalistais kalbėjęs dabar jau buvusio restorano savininkas teigė, jog dėl jam nežinomų aplinkybių nuo tam tikro „Google Maps“ esantys duomenys pasikeitė ir nurodydavo, jog įstaiga nedirba savaitgaliais, nors tuo metu anksčiau į restoraną ateidavo daugybė gurmanų.
Natūralu, jei klientai sužino, kad restoranas tam tikromis dienomis neveikia, jie ten neina. Staigus klientų sumažėjimas privertė Rene Bertagna uždaryti savo verslą, o dabar jis kaltina „Google“ bei jos palaikomą kartografinę tarnybą.
Nusamdyti advokatai teigia, kad interneto gigantas privalo preliminarų gaunamos informacijos patikrinimą, ir tik po to viską publikuoti tarnyboje „Google Maps“, tačiau konkrečiu atveju duomenų bazėje įsivėlė rimta klaida.
Būtent neteisinga informacija ir tapo „Serbian Crown“ uždarymo priežastimi, tikina Rene Bertagna. Dar daugiau, kalbama, kad dėl klaidos gali būti kalti konkurentai, ypač veikiantys netoliese.
„Google“ atstovai mano, kad tokie kaltinimai niekuo nepagrįsti ir mano, kad restoranas neturėtų varginti korporacijos dėl panašių nemotyvuotų pretenziją.