Po „Valve“ sukurtos el. distribucijos tarnybos „Steam“ sėkmės kaip grybai po lietaus ėmė dygti ir kitų stambių leidėjų el. žaidimų prekybos platformos: „Uplay“, „Origin“, GOG.com ir kitos. Daugmaž „Steam“ lygį pasiekė „Electronic Arts“ (EA) kuruojama „Origin“. Būtent apie ją, taip pat kovą prieš „Steam“ ir nusprendė pakalbėti „GamesIndustry“ žurnalistai su EA operacinės veiklos direktoriumi Peter Moore.
Žurnalistai gana tiksliai pastebėjo, kad PC žaidimų skaitmeninės distribucijos srityje konkurencijos praktiškai nėra: „Steam“ – vienareikšmis lyderis ir rinkos etalonas, tapęs tikru PC žaidimų simboliu. Šioje vietoje EA atstovas pagyrė „Valve“ ir pareiškė, kad „Origin“ nebuvo kuriamas kaip „Steam“ konkurentas.
„Aš manau, kad „Steam“ puikiai susitvarko su savo darbais. Jie turi didžiulį žaidimų katalogą, daug didesnį, nei mūsų. Jų verslo modelis yra visiškai kitoks, nei EA. Mes dirbame šioje srityje ne tam, kad konkuruotume su „Steam“, o tam, kad mes matėme tokią ateitį“, – teigė Peter Moore.
Logika čia gana paprasta: kaip neįmanoma paprastam vartotojui varžytis su patyrusiu sprinteriu, kuris startavo pusvalandžiu anksčiau, o vėliau persėdo ant dviračio, taip ir „Origin“ negali konkuruoti su „Steam“, savo maratoną pradėjusius keletą metų anksčiau ir tik didinančiu savo apsukas.
Tiesa, Peter Moore nepamiršo paminėti „Origin“ ir „Steam“ skirtumų. Pavyzdžiui, EA tarnyba nuo nesenų laikų reguliariai siūlo dovanų, taip pat žaidimų grąžinimo garantiją: jei per 24 valandas nuo žaidimo įsigijimo jis nepatiko, galima pareikalauti grąžinti sumokėtus pinigus. Natūralu, jog žaidėjai tikisi, kad panaši galimybė atsirastų ir „Steam“.