Įvairiais vertinimais, iš „Apple“ produktų surinkimo gaunamas lėšos sudaro apie 40–50 % visų „Foxconn“ gaunamų pajamų. Iki 2013 m. tai buvo vienas sparčiausiai augančių verslo krypčių. Tiksliau, sparčiausiai augo brangių įrenginių sektorius, kuriame „Apple“ nesutikdavo rimtos konkurencijos.
Tačiau 2013 m. viskas pasikeitė. Brangių išmaniųjų telefonų pardavimai krito. Atitinkamai ir „Foxconn“ ėmė keisti savo strategiją, pranešė puslapis „Computerworld“.
Susitikęs su akcininkais ir investuotojais, kompanijos „Foxconn“ generalinis direktorius Terry Gou pranešė, kad nešiojamų kompiuterių ir kitų įrenginių surinkimas kompanijai daugiau nėra pagrindine vertybe. Nuo šiol prioritetu tampa robototechnika, dėvimą elektronika, elektromobiliai ir „debesų“ tarnybos. Pastarosios, beje, paaiškina anksčiau sudarytą sąjungą su amerikiečių kompanija HP dėl „debesų“ platformų kūrimo.
Iš dėvimos elektronikos krypties „Foxconn“ vadovas išskyrė įrenginius, kurie padeda sekti žmogaus sveikatos būseną. Vėliau ši kryptis daugeliu atvejų priklausys nuo „debesų“ tarnybų plėtros, tai ai kryptys bus plėtojamos kompleksiškai.
Robotams pirmame jų plėtros etape taip pat prireiks „debesų“. Deja, jiems dar ilgai neužteks savojo intelekto. Netolimoje praeityje „Foxconn“ kartu su japonų kompanija „Softbank“ darbavosi prie roboto „Pepper“. Tai buvo savotiškas elektroninis kompanionas, turintis paįvairinti senjorų ir šiaip vienišų žmonių gyvenimą. Tokie robotai atpažįsta emocijas ir sukuria bendravimo iliuziją.
Elektromobilių atžvilgiu „Foxconn“ turi ypatingų planų. Iki šiol kompanija gamindavo elektroniką, skirta „Tesla Motors“ automobiliams, taip pat akumuliatorius, skirtos Kinijos automobilių kompanijoms. Naujausias „Foxconn“ projektas – tai nuosavo elektromobilio projektas, kurio metu bus bandoma sukurti transporto priemonę, kainuosiančią ne daugiau 15 tūkst. JAV dolerių.