Puslapio „VR-Zone“ žurnalistams pavyko pabendrauti su David McCloskey, kuris atsakingas už „Intel“ marketingą Japonijoje ir Azijos-Ramiojo vandenyno regione. Jis pabandė išsklaidyti tam tikrus mitus apie procesorių giganto pasiekimus išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių rinkoje.
Visų pirma, jis pareiškė, kad „Intel“ pasiekė nemažai gerų rezultatų mobilių įrenginių rinkoje, ir tai lėmė kompanijos produktų techninis tobulinimas, o ne vien partnerių rėmimo programos, numatančios dosnias nuolaidas, priemokas bei kitas marketingines priemones.
Per paskutinius metus „Intel“ pavyko pasiekti, kad jos mikroschemų energijos suvartojimo lygis būtų žymiai sumažintas, o tai leidžia mobiliems įrenginiams su „Intel“ procesoriais veikti pakankamai ilgai, be to, atsisakyta anksčiau naudotų neišvaizdžių, storų korpusų.
„Samsung Galaxy Tab 3“ ir „Lenovo K900“ – tai geriausi „Intel“ sėkmės mobiliame segmente pavyzdžiai. Panašūs įrenginiai įrodo, kad „Intel“ architektūra gali būti sėkmingai naudojami skirtingų formatų produktuose, taip pat veikti su skirtingomis operacinėmis sistemomis.
Iš kitos pusės, „Intel“ pripažįsta, kad ARM stovykla turi lankstesnę ekosistemą su didesniu komponentų pasirinkimu, tačiau čia kompanija „Intel“ intensyviai dirba su partneriais, kad atsilikimas būtų panaikintas.
Per paskutinius kelerius metus „Intel“ daug ko išmoko, ir imasi visų priemonių, kad jos platformos būtų tobulinamos ir toliau. Atsiradus šiuolaikiniams integruotiems modemams, „Intel“ procesorių populiarumas dar labiau padidės. Šiuo atveju kalbama apie koncepciją SoFIA – „Intel“ procesorius, kurie turės integruotą 4G LTE modemą.