Aršiu asmeninių kompiuterių gerėju galima laikyti kompanijos „nVidia“ prezidentą Jen-Hsun Huangą – juk didžiąją dalį pajamų kompanija gauna iš grafinių sprendimų pardavimų, o žaidimams skirtų vaizdo plokščių realizacija paskutiniu metu taip pat auga. Tačiau „nVidia“ nėra vienintelė žaidimų kompiuterių pramonėje.
Renginyje „E3 2014“ dalyvavusios rinkos ekspertus kiek nustebino kompanijos „Microsoft“ tylėjimas apie asmeniniams kompiuteriams ir platformai „Windows Phone“ skirtus žaidimus. Ar tai reiškia, kad korporacija šiam segmentui neskirs deramo dėmesio?
Pasirodo, kad pirminis įspūdis – klaidingas, teigia puslapio „Polygon“ žurnalistai, pabendravę su „Microsoft“ žaidimų padalinio vadovu Phil Spencer. Anot jo, kompanijos tyla „E3 2014“ buvo sąmoningas vadovybės sprendimas, be to, renginys labiau orientuotas į konsoles, todėl nuspręsta akcentuoti platformą „Xbox One“.
Asmeniniams kompiuteriams skirtus žaidimus geriausia reklamuoti įvairiuose kibernetinio sporto čempionatuose. „Microsoft“ tiki žaidimų kompiuterių potencialu, juo labiau, kad tokie projektai, kaip „League of Legends“ arba „World of Tanks“, turi daugybę gerbėjų bei pademonstravo, jog toks verslo modelis irgi gali būti sėkmingas.
„Microsoft“ minėtoms platformoms taip pat skirs nemažai dėmesio, tiesiog „E3 2014“ tam buvo nelabai patogi vieta.