Praėjusią savaitę „Apple“ patvirtino, kad už 3 mlrd. JAV dolerių įsigys ausinių gamintoją „Beats Electronics“ ir internetinio radijo transliavimo paslaugą „Beats Music“, tačiau iki šiol daugelis spėlioja, kodėl „Apple“ nusprendė priglausti šias kompanijas po savo sparnu.
Nors daugelis ekspertų mano, kad „Apple“ sudomino muzikos verslo ikona Jimmy Iovine, tinklaraštis „MacRumors“ spėja, kad taip „Apple“ bando atkreipti jaunų vartotojų dėmesį. Tą parodė ir kompanijos „Chegg“ atlikta apklausa.
„Chegg“ apklausė 10000 studentų apie jų patirtį su „Beats“ bei ar jie žino apie „Apple“ ir „Beats“ susijungimą. Nors dauguma apklaustųjų buvo susipažinę su „Beats“ gaminiais, tačiau tik 15 procentų atsakė turintys „Beats“ produktus ir tik 3 procentai yra užsisakę paslaugą „Beats Music“.
Daugiau nei pusė studentų (60 proc.) žinojo apie sandorį, iš jų pusė mano, kad tai padidins „Apple“ populiarumą tarp studentų.