Žinia, kad vertingiausias prekės ženklas „Google“ pakeitė savo logotipą greičiausiai nepadarys didelio įspūdžio. Tiesa, logotipas buvo šiek tiek pakeistas, tačiau pastebėti šį pasikeitimą bus tikrai sunku.
„Google“ dizaineriai logotipe pakoregavo dvi raides – antrąją „g“ pastūmė vienu pikseliu į dešinę, o raidę „l“ vienu pikseliu žemyn ir vienu į dešinę. Ši pasikeitimą pastebėjo socialinio tinklo „Reddit“ vartotojai, o šios nedidelės korekcijos įžvelgimas apskritai tik įrodo, koks vertingas yra „Google technologies“ prekės ženklas.
2014 metų reitinge „Google“ prekės ženklas tapo vertingiausiu rinkoje, o jo vertė siekia 158,843 mlrd. JAV dolerių. Antrojoje vietoje likusios „Apple“ vertė – 147,88 mlrd. JAV dolerių.
„Google“ teigia, kad ženklo korekcijos buvo įvestos siekiant pagerinti logotipo įskaitomumą ir patrauklumą, taip pat norint sulyginti „l“ ir „e“ raidžių apatinę kraštinę. Pasižiūrėti, koks skirtumas tarp naujojo ir senojo logotipo galite čia.