Pažangiųjų interneto projektų kūrėja UAB „Synergy Effect“ neseniai pasirašė atstovavimo sutartį su tarptautine bendrove „PrestaShop“ ir tapo sertifikuotu jos partneriu Lietuvoje. Bendrovė „PrestaShop“ kuria vieną iš pasaulyje pirmaujančių elektroninės komercijos atvirosios programinės įrangos platformų „PrestaShop“, kurią naudoja ir „Synergy Effect“, Lietuvos įmonėms rengdama funkcionalius, pardavimą skatinančius el. komercijos projektus.
Taip pat jau įvyko „Synergy Effect“ personalo atestavimas „PrestaShop“ egzaminavimo centre. „Turime ne tik „PrestaShop“ partnerio sertifikatą, bet ir sertifikuotų darbuotojų komandą, o tai užtikrina itin aukštą paslaugų kokybę“, – teigia Tomas Vilmanas, UAB „Synergy Effect“ įkūrėjas ir vadovas.
Šiuo metu Lietuvos vartotojai, norintys naudotis kokybiškomis paslaugomis, yra priversti jų ieškoti tarptautinėse bendrovėse, kurių veikla ir kainodara orientuota ne į Lietuvą, o į turtingas užsienio rinkas. Dėl šios priežasties Lietuvos pirkėjams tenka gerokai permokėti. „Vykdant elektroninės komercijos veiklą, didelę dalį išlaidų sudaro elektroninės parduotuvės sukūrimas ir priežiūra. Programinės įrangos pasirinkimas yra strateginis klausimas, nuo kurio priklauso daugelis kriterijų: patogumas, operatyvumas, funkcionalumas, saugumas, sistemos plėtra ir priežiūra, priklausomybė nuo rangovo ir kt. Visa tai turi tiesioginę įtaką išlaidoms, projekto kokybei ir rizikos valdymui“, – pasakoja Tomas Vilmanas.
„PrestaShop“, su kurios programine įranga veikia daugiau nei 125 tūkst. interneto parduotuvių, daugiausia Europoje, paleido 1.6 stabiliąją sistemos versiją. Ši versija gerokai pažangesnė ne tik dėl vartotojo sąsajos patogumo – ji turi tokias bazines galimybes kaip prisitaikanti pirkėjo ir administratoriaus paskyros vartotojo sąsaja, taip pat daugelį kitų pažangių funkcijų.
Iki šiol „PrestaShop“ sistema, kurią įdiegė „Synergy Effect“ komanda, jau naudojasi Lietuvos bendrovės, pvz., „Biok laboratorija“, GPS.lt, „Agrodileris“, „Poleta ir ko“, „Piko valanda“. „Lietuvos rinkoje matome didžiulį potencialą, nes tokių paslaugų paklausa smarkiai auga. Įmonių, norinčių investuoti į tolesnę savo verslo plėtrą ir naudotis itin aukštos kokybės, ilgaamžiais el. komercijos sprendimais, skaičius tik didėja“, – įsitikinęs T. Vilmanas.