UAB „Baltic Amadeus“, plėsdama savo paslaugų eksportą Skandinavijos šalių regione, pasirašė 3 metų trukmės bendradarbiavimo ir informacinių technologijų (IT) paslaugų teikimo susitarimą su Švedijos kompanija „Shippersys“ AB. „Shippersys“ AB – tai bendra įmonė, įkurta garsių laivybos kompanijų „Wilh. Wilhelmsen ASA“ („WW ASA“), „Wallenius Marine“ AB ir meteorologijos paslaugų įmonės „StormGeo“ AS. Abi laivybos bendrovės kontroliuoja jungtinį 145 krovininių laivų parką ir turi daugiau nei 150 metų laivų eksploatavimo patirties, o „StormGeo“ AS yra pirmaujanti kompanija, teikianti meteorologijos paslaugas naftos ir dujų įmonėms, bei šiuo metu veiklą plečianti laivybos sektoriuje.
Pagrindinis sutarties objektas yra unikalios laivų eksploatavimo veiklos stebėsenai ir analizei skirtos IT sistemos sukūrimas. Naujoji sistema padės unifikuoti visus iš jūros į sausumą siunčiamus duomenis, supaprastins jų konsolidaciją, modernizuos bei palengvins ataskaitų teikimo ir veiklos analizės procesus. Tikimasi, kad šio unikalaus sprendimo dėka, bus sumažinta iki 5 % visų kuro sąnaudų kiekviename laive, kuriame įdiegta sistema. Tipiško „Ro-Ro“ laivo kuro sąnaudos kasdien sudaro apie 50000 JAV dolerių.
Pasak UAB „Baltic Amadeus“ generalinio direktoriaus Andžej Šuškevič, projektas atveria milžiniškų galimybių ne tik klientui, bet ir pačiai „Baltic Amadeus“. „Šis susitarimas – mums didžiulis iššūkis“, – sakė jis. „WW ASA“ priklauso 145 Ro-Ro tipo laivai, o tai yra net 25 % viso tokio tipo pasaulinio laivyno. Be to „Wallenius“ ir „WW ASA“ valdo didžiausius „Ro-Ro“ laivus pasaulyje, kurių kiekvienas talpina per 8000 automobilių.
„Klientas pageidavo patikimo ir patogiai valdomo įrankio, kuris būtų pritaikytas ne tik „WW ASA“ poreikiams, bet lengvai adaptuojamas ir kitų laivybos sektoriaus kompanijų reikmėms. Pasiūlėme pačiomis naujausiomis .NET technologijomis grįstą modulinį sprendimą ir jau spalio mėnesį bus diegiami pirmieji moduliai. Pirmasis, laivo modulis, kuris yra draugiškas vartotojui, geba susisteminti įvairius duomenis, veiks net ir esant blogam komunikaciniam ryšiui bei per 3 metus bus įdiegtas apie 500 laivų. Antrasis, kranto modulis, bus susietas su laivo duomenų sistema, tai užtikrins, kad pasitelkus laivo duomenis, įvertinus maršruto planavimo ir tinkamų oro sąlygų veiksnius, bus galima maksimaliai optimizuoti laivų judėjimą ir logistikos procesus. Mums tai didelis laimėjimas – turėti galimybę dalintis savo žiniomis, kompetencija ir gerąja praktika ne tik su Skandinavijos rinka, bet per mūsų klientus ir su visu pasauliu“, – apie projektą pasakojo A. Šuškevič.
„Esame labai patenkinti sėkmingu bendradarbiavimu su UAB „Baltic Amadeus“. Labai vertiname ne tik jų turimas žinias, patirtį ir kompetenciją, bet ir teisingas vertybes bei atvirą, draugišką bendravimo kultūrą. Tai labai palengvina tarpusavio bendradarbiavimą. UAB „Baltic Amadeus“, mūsų programavimo partneris Vilniuje, kuria didelę pridėtinę vertę, padėdamas mums įsidiegti pažangiausią pasaulyje laivų eksploatavimo veiklos stebėsenos ir analizės sistemą, kuri pasaulinės laivybos paslaugas darys ekonomiškai efektyvesnėmis, ekologiškesnėmis, taip pat gerins jų kokybę ir greitį. Kuriamos sistemos dėka paslaugos taps žymiai lengviau valdomos, o duomenys, siunčiami iš laivų, lengviau struktūrizuojami ir paprasčiau panaudojami agregacijai“, – teigė „Shippersys“ AB generalinis direktorius Vidar Hole.