Kompanijos „Millward Brown“ atliktas tyrimas parodė, kad brangiausių prekės ženklų reitinge amerikiečių korporacija „Apple“ nusileido į antrą vietą. Lyderio pozicijas užėmė interneto gigantas „Google“.
Ekspertai suskaičiavo, kad paieškos gigantas šiuo metu kainuoja 158 843 000 dolerių, tuo tarpu „Apple“ – „tik“ 147 880 000 dolerių. Tiesa, šie skaičiai visiškai nekalba apie pačių kompanijų kainą: buvo atsižvelgta į pačio prekės ženklo vertę.
Tyrimo metu „Millward Brown“ specialistai naudojo įvairią finansinę informaciją (taip pat ir būsimų pardavimų prognozes), o taip pat vartotojų apklausų rezultatus, kad galėtų nustatyti, kiek kainuoja kiekvienas iš prekės ženklų.
Beje, informacija, gauta iš vartotojų apklausų, naudojama tam, kad būtų nustatytas „įsitraukimo į prekės ženklą“ indeksas. Šis rodiklis rodo tikimybę, ar žmogus išliks ištikimas kompanijai (teisingiau, jos produktams ir paslaugoms), taip pat kitus svarbius faktorius.
Gautas indeksas vėliau dalinamas iš tam tikrų finansinių rezultatų, o po to gaunama prekės ženklo kaina. Iš esmės, gautas skaičius rodo, kokią kompanijos kapitalizacijos dalį sudaro jos prekės ženklas.