Pirmadienį pradėjo sklisti nepatvirtintas gandas, jog „Google“ priklausantis „YouTube“ padalinys (kurį interneto paieškos gigantai 2006 metais įsigijo už 1,65 mlrd. JAV dolerių įmonės akcijomis), ketina įsigyti žaidimų vaizdo transliavimo paslaugą „Twitch“. Antradienį portalas „The Verge“ patvirtino, jog dėl sandorio beveik susitarta.
„YouTube“ šis pirkinys kainuos 1 milijardų dolerių grynais. Beje, įsigyti „Twitch“ ne kartą bandė ir kitos bendrovės – taip pat „Microsoft“. Šaltiniai, susipažinę su sandoriu, tikina, jog dėl pirkimo kainos jau sutarta, tačiau derinamasi, kiek nepriklausomybės bus palikta naujai įsigytai įmonei, ar išliks jos prekės ženklas ir panašiai.
Teigiama, jog „Twitch“ įvertino kelių pretendentų juos įsigyti pasiūlymus ir nusprendė, jog kompanijai naudingiausia būtų pasirinkti „Google“ ir „Youtube“.
„Twitch“ mano, jog susivienijimas su „Google“ gali padėti siekti ilgalaikio tikslo – tapti populiariausia platforma, kurioje vyksta tiesioginės transliacijos iš kompiuterinių žaidimų. Praėjusiais metais ji jau pritraukė 20 mln. JAV dolerių investicijų, o šiemet, tikimasi, taps pelninga. Tačiau šio kapitalo nepakanka, kad bendrovė savo infrastruktūrą augintų taip pat greitai, kaip ir populiarumą.
Ne viena rizikos kapitalo grupė norėjo duoti pinigų „Twitch“, tačiau bendrovei labiau reikėjo partnerio, kuris padėtų aptarnauti ir po visą pasaulį paskleisti milžiniškus kiekius vartotojų generuojamo transliuojamo turinio. Nors ši paslauga ne žaidėjams paprastai nėra žinoma, „Twitch“ piko valandomis persiunčia daugiau duomenų nei tokie titanai, kaip „Facebook“ ar „Amazon“. „Jei atvirai, nespėjame paskui augimą. Tai maloni problema“, – dar praėjusiais metais skundėsi „Twitch“ rinkodaros viceprezidentas Mattas DiPietro.