Bendrovė „Samsung“ užtikrintai pirmauja išmaniųjų laikrodžių rinkoje: rinkos tyrimų bendrovės „Strategy Analytics“ teigimu, ji dabar užima daugiau nei 70 proc. pasaulinės šių įrenginių rinkos.
„Strategy Analytics“ remiasi pirmojo šių metų ketvirčio išmaniųjų laikrodžių rinkos rezultatais. Per šį laikotarpį „Samsung“ pagamino apie 500 tūkstančių išmaniųjų laikrodžių. Tai sudaro maždaug 71 proc. visos pasaulinės jų rinkos.
Pernai „Samsung“ rinkai iš viso pateikė apie 1 mln. išmaniųjų laikrodžių, o jos rinkos dalis siekė 52,4 proc. Artimiausi P. Korėjos bendrovės konkurentai šioje rinkoje yra „Sony“ ir „Pebble“, kurių dalis pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė po maždaug 11 proc.
Paskutinįjį 2013 m. ketvirtį jos rinkai pateikė po 80 tūkst. išmaniųjų laikrodžių. Toliau seka bendrovės „Motorola“ ir „Qualcomm“: jų rinkos dalis siekia po 1,4 proc., teigia „Strategy Analytics“ analitikai.
Pasak jų, iš viso per šių metų sausio–kovo mėnesius pasaulyje buvo pagaminta 700 000 išmaniųjų laikrodžių. Lygiai prieš metus per tą patį laikotarpį jų buvo pateikta 475 000. Analitikai prognozuoja, kad 2014 m. bus pagaminta apie 3 mln. išmaniųjų laikrodžių.