„Omnitel“ savo klientams pasiūlė rinkoje dar nematytą virtualią pagalbos paslaugą, kuri išmaniųjų telefonų problemas padės spręsti nekeliant kojos iš namų. Naudodamiesi „LogMeIn Rescue“ programėle, „Omnitel“ specialistai su klientų sutikimu galės prisijungti prie jų išmaniųjų įrenginių ir sutvarkyti nustatymus, nustatyti ir pašalinti daug išteklių naudojančias arba kenkėjiškas programėles ar išspręsti kitas problemas.
„Naudojimąsi išmaniuoju telefonu gali apkartinti palyginti nedideli rūpesčiai, kuriuos galima išspręsti čia ir dabar, nevykstant į saloną ir nevargstant patiems. Gavę kliento sutikimą, mūsų specialistai nuo šiol gali prisijungti prie įrenginių nuotoliniu būdu ir užtikrinti, kad nesklandumai bus pašalinti lengvai ir greitai. Apie 70 proc. iš „Omnitel“ įsigyjamų telefonų yra išmanieji, todėl tikimės, kad paslauga „Omnitel“ pagalba išmaniajam“ bus aktuali didelei daliai mūsų klientų“, – sakė „Omnitel“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Giedrė Ančerevičiūtė.
Prireikus virtualios pagalbos, pirmiausia reikia atsisiųsti ir savo telefone įsidiegti „LogMeIn Rescue“ programėlę iš „AppStore“ arba „Google Play“ programėlių parduotuvių ir kreiptis į vaizdo konsultaciją „Omni Gyvai“. Čia klientui bus suteiktas vienkartinis 6 skaitmenų kodas, kurį reikės įvesti programėlėje, kad „Omnitel“ specialistas galėtų saugiai prisijungti, gavęs kliento leidimą.
Prisijungęs specialistas savo kompiuterio ekrane matys informaciją apie įrenginį realiuoju laiku, galės stebėti, kas vyksta išmaniojo ekrane, nuotoliniu būdu įjungti arba išjungti tam tikras funkcijas.
Išmanioji pagalba nuotoliniu būdu yra nemokama ir visiškai saugi. Konsultantai prie klientų įrenginių gali jungtis tik gavę jų patvirtinimą, todėl kiekvieno nuotolinio prisijungimo metu programėlė paprašys įvesti naują sesijos kodą ir pasirinkti „sutinku“. Prisijungimo metu klientai patys matys visus specialisto atliekamus žingsnius ir bet kuriuo metu galės nutraukti nuotolinį prisijungimą pasirinkdami komandą „išeiti“.