Kompanijos „Morgan Stanley“ analitikės Katy Huberty, kurią cituoja verslo leidinys „Business Insider“, teigimu, planšetinių kompiuterių „iPad“ pardavimų mažėjimas, greičiausiai, išliks – ir jų tolimesnio augimo tikėtis neverta.
Analitikės teigimu, šiuo metu „Morgan Stanley“ jau sumažino planšetinių kompiuterių rinkos augimo prognozę nuo 26 % iki 12 %, kadangi rinka smarkiai prisotinta, taip pat nėra naujovių, kurios atneštų kažką naujo arba išsiskirtų iš kitų.
Katy Huberty pažymi, kad pademonstruoti augimo nesugebėjo ne tik kompanija „Apple“, tačiau ir kiti šios produkcijos gamintojai, tačiau panašu, kad planšetinių kompiuterių su operacine sistema „Android“ reikalai yra kiek geresni. Visa tai lemia maža kaina ir platesnis produkcijos asortimentas.
Savo ruožtu, planšetės ir toliau po truputį pakeičia asmeninius kompiuterius: bent jau tai akivaizdu, kalbant apie namų vartotojus. Tiesa, kompanijos „Apple“ vadovas Timas Cookas su tokia analitikės išvada nesutiktų. Neseniai jis teigė, jog „iPad“ tapo sparčiausiai augančiu kompanijos produktu, o jo perspektyvos vis dar šviesios, nepaisant analitikų niūrių prognozių.